معرفی همیار ماینر نخستین شرکت رسمی کلود ماینینگ در ایران


معرفی همیار ماینر نخستین شرکت رسمی کلود ماینینگ در ایران

لقب نخستین در کشور ما لقبی است که کسب و کارهای مختلف برای مشروعیت بخشیدن به خود، مثل نخود و کشمش از آن استفاده می کنند و متاسفانه اعتماد مشتریان ایرانی را به بازی می گیرند. اما شرکت همیار ماینر اولین شرکت رسمی و قانونی در ایران است که عقد قراردادهای رسمی و معتبر با سرمایه گذاران ایرانی، زیرساخت کسب درآمد ارزی از طریق استخراج بیت کوین را در اختیار...

لقب نخستین در کشور ما لقبی است که کسب و کارهای مختلف برای مشروعیت بخشیدن به خود، مثل نخود و کشمش از آن استفاده می کنند و متاسفانه اعتماد مشتریان ایرانی را به بازی می گیرند. اما شرکت همیار ماینر اولین شرکت رسمی و قانونی در ایران است که عقد قراردادهای رسمی و معتبر با سرمایه گذاران ایرانی، زیرساخت کسب درآمد ارزی از طریق استخراج بیت کوین را در اختیار آن ها می گذارد.

کلود ماینینگ بیت کوین یا همان استخراج ابری بیت کوین یکی از پرطرفدارترین روش های درآمدزایی ارزی است که روز به روز به جمع افرادی که از این طریق در حال درآمدزایی برای خود هستند افزایش می یابد. اما منظور از کلود ماینینگ بیت کوین چیست؟

بیت کوین به عنوان پادشاه بازار ارز دیجیتال در سال های اخیر توجهات بسیاری را در دنیا به سمت خود جذب کرده است. حتی افرادی که با دنیای تکنولوژی میانه چندان خوبی ندارند نیز به دنبال روش های سرمایه گذاری در این بازار هستند.

کلود ماینینگ همیار ماینر، یک سرمایه گذاری مطمئن

بسیاری از افراد زمانی که با بیت کوین آشنا می شوند به سراغ روش های خرید بیت کوین، خرید دستگاه های ماینر از قبیل انت ماینر S9 یا انت ماینر S17 می روند و بی دلیل خود را درگیر دردسرهای آن می کنند. در حالی که روش های مطمئن تر و قانونی می تواند جایگزین ریسک های زیاد بیت کوین شود.

استخراج بیت کوین یک اصطلاح است که در واقع کمک به انجام تراکنش های مالی شبکه بیت کوین است. هدف اصلی بلاک چین بیت کوین و سایر رمزارزها حذف کردن بانک ها و سایر نهادهای مالی است به طریقی که هیچگونه نظارت، دستکاری و نفوذی غیرممکن باشد. بنابراین برای انجام تراکنش ها و تایید تراکنشهای مالی نیاز به قدرت پردازنده دستگاههای خاصی است که به آن ها ماینر یا استخراج گر می گویند.

معرفی همیار ماینر نخستین شرکت رسمی کلود ماینینگ در ایران

قطعا افرادی که این دستگاهها را تهیه می کند قصد کسب منفعت و سود دارند، پس شبکه بیت کوین به ازای هر یک بلوک از معاملاتی که انجام می شود، مقداری بیت کوین به ماینرها پاداش می دهد. اصل کسب درآمد بیت کوین به این شکل است.

از سایت های معتبر خارجی می توان به کلود ماینینگ Genesis-Mining.com اشاره کرد و تنها شرکت معتبر و رسمی ایرانی نیز سایت HamyarMiner.com است که از تابستان سال 98 مشغول فعالیت در این حوزه است. این شرکت در ایران ثبت رسمی شده است و مجوزهای نماد اعتماد الکترونیک را نیز از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده است.

فعالیت سایت همیار ماینر به این طریق است که افراد علاقه مند پس از ثبت نام رایگان در این سایت وبررسی پلن های اجاره ماینر، بررسی سود سرمایه گذاری پلن ها و همچنین بررسی قرارداد رسمی که بین شرکت و سرمایه گذار منعقد می گردد، اقدام به پرداخت هزینه اشتراک اجاره ماینر برای مدت یک یا دو سال می کند.

بلافاصله پس از پرداخت اینترنتی از طریق درگاههای معتبر بانکی و بیت کوینی، مقدار قدرتی که کاربر مدنظر داشته، به حساب کاربری وی اختصاص داده می شود و ماینر شروع به استخراج بیت کوین برای سرمایه گذار محترم می کند.

مقدار بیت کوین ماین شده هر شخص در صفحه کاربری وی به صورت روزانه بروزرسانی می گردد. افراد می توانند در زمان دلخواه به برداشت موجودی بیت کوینی خود مبادرت کنند. مسلما برای انجام این کار نیاز به یک کیف پول بیت کوین هست که سرمایه گذاران محترم می توانند برای محافظت از سرمایه خود و امنیت بالاتر از والت بیت کوین سایت www.BlockChain.com استفاده کنند و یا مقاله آموزش ساخت کیف پول بیت کوین همیار ماینر را مطالعه کنند.

مسلما این کار با ریسک هایی نیز همراه است. برای مثال قیمت بیت کوین هر چقدر که بالا و پایین برود، مقدار درآمد استخراج ابری بیت کوین نیز دستخوش تغییر خواهد شد. هر چقدر که سختی ماینینگ پایین و بالا برود، درآمد بیت کوین نیز می تواند کاهش یا افزایش قابل ملاحظه ای را تجربه کند. پس قبل از سرمایه گذاری در این بازار می بایست از تمامی ریسک ها و مخاطرات آن مطلع شوید.

در آخر توصیه می کنیم برای این قبیل سرمایه گذاری ها حتما با یک شرکت معتبر مثل سایت www.HamyarMiner.com طرف قرارداد شوید.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس