احداث 17 زمین ورزشی در دستورکار شهرداری همدان قرار گرفت


احداث 17 زمین ورزشی در دستورکار شهرداری همدان قرار گرفت

همدان- ایرنا- رییس ورزش محلات همدان گفت: احداث 17 زمین ورزشی در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته و عملیات ساخت آن در قالب طرح کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر در حال اجرا است.

سعید پناه آبادی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ساخت زمین های ورزشی محلات همدان در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زمین های ورزشی با حمایت کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان و در مناطق چهارگانه شهرداری احداث می شود.

وی بیان کرد: احداث این تعداد زمین ورزشی در راستای برخورداری جمعیت مناطق کمتر توسعه یافته از امکانات ورزشی و امکان حضور آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان در برنامه های ورزشی است.

پناه آبادی اضافه کرد: رضوان سلماسی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز رویکرد حمایتی از طرح های ورزشی محلات دارد و همین مساله باعث شده تا مراحل اجرای طرح های پیشنهادی با پیگیری های مجدانه وی روان سازی شوند.

وی گفت: ساخت این زمین ها که دارای چمن مصنوعی است، براساس استانداردهای ورزشی ایجاد می شود و امکان فعالیت های ورزشی از جمله فوتبال را فراهم می سازد.

رییس ورزش محلات همدان بیان کرد: این زمین های ورزشی روباز است و امکان استفاده در بیشتر فصول سال را دارد ضمن اینکه درصدد هستیم تا نسبت به برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی در این مناطق اقدام کنیم.

هم اکنون بیش از چهار هزار ورزشکار در قالب ورزش محلات شهر همدان فعالیت دارند.

همدان یکی از الگوهای ورزشی محلات کشور به شمار می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی