نگهداری پیکر برخی متوفیان تا اعلام نتیجه آزمایش کرونا / دستگیری فرد خاطی


مدیر اجرایی آرامستان بهشت معصومه(س) گفت: به درخواست خانواده برخی از فوت‌شدگان، پیکرهای این افراد برای چند روز تا زمان مشخص شدن نتیجه تست کرونا در سردخانه نگهداری می‌شود.

نگهداری پیکر برخی متوفیان تا اعلام نتیجه آزمایش کرونا / دستگیری فرد خاطیبه گزارش ایکنا از قم، رمضانی، مدیر اجرایی آرامستان بهشت معصومه(س) امروز، 13 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به درخواست خانواده برخی از فوت‌شدگان، پیکرهای این افراد برای چند روز تا زمان مشخص شدن نتیجه تست کرونا در سردخانه نگهداری می‌شود.
مدیر اجرایی آرامستان بهشت معصومه(س) در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی در مورد نگهداری اجساد پخش شده بیان کرد: این فرد(پخش کننده فیلم)از نیروهای داوطلبی بوده که برای کمک به نیروهای بهشت معصومه (س) در حال فعالیت بوده است.
وی با بیان اینکه ورود و خروج افراد به این محل کاملا تحت کنترل است افزود: تذکرات لازم به فرد خاطی داده شده و وی به مراجع ذی ربط معرفی شده است.
رمضانی با بیان در صورت منفی شدن نتیجه آزمایش کرونا روند تدفین فرد متوفی به صورت عادی انجام می‌شود، گفت: به همین دلیل پیکرهای نمایش داده شده در فیلم به دلیل درخواست خانواده‌ها در محل بهشت معصومه تا زمان قطعی شدن نتیجه آزمایش کرونا نگهداری می‌شود.
زارعی، معاون دادستان قم هم، انتشار چنین تصاویری را بر هم زدن آرامش جامعه و موجب تشویش اذهان عمومی است را خلاف قانون دانست و گفت: فرد منتشرکننده فیلم با دستور دادستان محترم استان بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.
یادآور می شود که فردی فیلمی از تجمیع اجساد متوفیان در بهشت معصومه در فضای مجازی منتشر کرد که بی بی سی هم آن را دستاویزی برای تولید اخبار کذب علیه کشورمان قرار داده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند