4 واحد تولیدی گلستان تولید شبانه‌روزی مواد ضدعفونی و ماسک دارند


4 واحد تولیدی گلستان تولید شبانه‌روزی مواد ضدعفونی و ماسک دارند

گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که اکنون چهار واحد تولیدی این استان با بیشترین ظرفیت ممکن مشغول تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای تامین نیاز مردم در مقابله با ویروس کرونا هستند.

حجت الله خلیل زاده امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: ۳ کارخانه به بان شیمی، پارت و ماه بانو در حوزه تولید مواد ضدعفونی کننده اعم از دست و میز و صندلی و دستگیره در سه نوبت کاری فعالیت دارند.

وی گفت: در حوزه تولید ماسک هم واحد تولیدی ایران کاور با تغییر موقت خط تولید خود از کیف و کاور پارچه حصیری در حال تولید روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک جهت تامین بازار مصرف استان گلستان است.

خلیل زاده با بیان این که مشکل اصلی این واحدها تامین مواد اولیه است، افزود: اولویت عرضه تولیدات این واحدهای صنعتی تامین نیاز مردم گلستان است.

هرچند برخی منابع مردمی از کمبود ماسک در داروخانه‌های گلستان گلایه دارند اما امروز توزیع رایگان آن در برخی شهرهای استان از جمله گرگان توسط تشکل های مردم نهاد، فرمانداری و بسیج انجام گرفت.

در استان گلستان که یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در ۳۳ نقطه شهری و یک هزار و ۵۰ روستا دارد تاکنون ۶ نفر بر اثر کرونا فوت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا