اشتباه خنده دار مکانیک در تعمیرگاه!


اشتباه خنده دار مکانیک در تعمیرگاه!

مکانیکی که از خسارت دیدن یک خودرو در پارکینگ تعمیرگاه عصبانی بود هرگز تصور نمی کرد که خالی کردن عصبانیتش به خود او آسیب برساند.

اشتباه خنده دار مکانیک در تعمیرگاه!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه‌ای را که یک مکانیک به صورت تصادفی به خود آسیب می‌زند نشان می‌دهد. " جرالد بوت " پس از اطمینان حاصل کردن از خسارت به یک خودرو با زدن لگد به چرخ دستی خرید قصد خالی کردن عصبانیتش را داشت که به خود او آسیب وارد شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو یک چرخی دستی از داخل خیابان به محوطه پارکینگ تعمیرگاه سقوط کرده و به خودروی قرمزرنگی که در آنجا پارک بود آسیب می‌زند. لحظاتی بعد جرالد که متوجه این حادثه شده به سمت خودرو حرکت می‌کند تا از وارد نشدن خسارت به خودروی پارک شده مطمئن شود. در حالی که او مشغول چک کردن بدنه خودرو است متوجه می‌شود که برخورد چرخ دستی به ماشین موجب آسیب به رنگ خودرو شده است.

در این لحظه جرالد که بسیار عصبانی نیست لگدی به چرخ دستیوارد می‌کند که موجب آسیب به خود او می‌شود. پس از ضربه جرالد به چرخ دستی، قسمت فوقانی آن به هوا بلند شده و با شدتی زیاد به سر خود او برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این مرد جوان از شدت درد سر خود را گرفته محوطه پارکینگ را ترک می‌کند.

این اتفاق روز دوشنبه و در منطقه " کلاندالکین " در شهر دوبلین واقع در کشور ایرلند رخ داد. این تصویر کمیک توسط مسئول تعمیرگاه در فضای مجازی منتشر شد. این کلیپ تاکنون بیش از ۲۳۷۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خیلی جالب بود.» کاربر دیگر نوشت: «نکته اخلاقی این ویدئو؛ هرگز به چرخ دستی خرید لگد نزنید، چون به خود شما آسیب می‌زند.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن