امام‌جمعه بندرخمیر منصوب شد / ائمه جمعه جوان قرارگاه‌های فرهنگی را رشد می‌دهند


امام‌جمعه بندرخمیر منصوب شد / ائمه جمعه جوان قرارگاه‌های فرهنگی را رشد می‌دهند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هرمزگان از انتصاب حجت‌الاسلام صالحی به‌عنوان امام‌جمعه بندر خمیر خبر داد و گفت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیاست خود را بر جوان‌گرایی گذاشته تا این ائمه جمعه جوان بتوانند قرارگاه‌های فرهنگی را رشد دهند.

امام‌جمعه بندرخمیر منصوب شد / ائمه جمعه جوان قرارگاه‌های فرهنگی را رشد می‌دهند

حجت‌الاسلام‌ آصف باصره، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از انتصاب حجت‌الاسلام شعیب صالحی به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان بندر خمیر خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر انتخاب ائمه جمعه بومی و جوان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیاست خود را بر جوان‌گرایی گذاشته تا این ائمه جمعه جوان بتوانند قرارگاه‌های فرهنگی را رشد دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، در یک جنگ فرهنگی با دشمن قرار داریم، خط مقدم این جنگ ائمه جمعه هستند و هرچه جوان‌تر، فاضل‌تر و باانگیزه‌تر باشند احتمال اینکه از این جنگ پیروز بیرون بیایند، بیشتر است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هرمزگان تصریح کرد: بندرخمیر چند ماه امام‌جمعه نداشت و گزینه‌های بسیاری برای این سمت مطرح بودند که تجربه امامت جمعه در شهرهای دیگر را داشتند؛ اما در آخر بر اساس پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و با حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام شعیب صالحی به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان بندر خمیر منصوب شد.

باصره بیان کرد: برای حجت‌الاسلام صالحی که از جوان‌ترین ائمه جمعه در سطح کشور است، دعا کرده و به ایشان کمک خواهیم کرد و امیدواریم این مسئولیت خطیر را به بهترین شکل به انجام برساند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی حائری، امام‌جمعه سابق بندرخمیر نیز در آبان‌ماه به سمت امام‌جمعه شهرستان میناب منصوب شد و برای ایشان نیز آرزوی توفیق دارم.

وی در خصوص مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه بندرخمیر گفت: با توجه به حضور مهمان ناخوانده کشورمان، بیماری کرونا که امیدواریم به‌حق ایام ماه رجب از کشور ما رخت بربندد و رحمت واسعه الهی بر ما نازل شود، از فرماندار بندرخمیر درخواست کردیم مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه این شهرستان را با رعایت نکات ایمنی و به شکلی محدود برگزار کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز