طغیان سد راه روستایی پتک - موسیان در دهلران را مسدود کرد


طغیان سد راه روستایی پتک - موسیان در دهلران را مسدود کرد

ایلام- ایرنا- رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: راه روستایی پتک - موسیان در شهرستان دهلران به دلیل طغیان سد دویرج تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان در این مدت می توانند از مسیر جایگزین سه راهی بقیه الله - موسیان تردد کنند.

وی از باز بودن سایر محورهای ارتباطی استان خبر داد و افزود: پل جزمان در بخش هلیلان که به دلیل شدت بارش باران و ایجاد سیل های مخرب هفته گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه بازگشایی و تردد در این محور بدون مشکل برقرار است.

رییس پلیس راه ایلام با اشاره به ضرورت اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان در آستانه ایام نوروز تاکید کرد: برای پیشگیری از حوادث رانندگی، شناسایی نقاط حادثه خیز و ساماندهی آنها توسط دستگاه های مختلف ضروری است.

سرهنگ همتی زاده به برنامه های پیش بینی شده برای کاهش حوادث رانندگی در جاده های استان اشاره کرد و یادآور شد: اصلاح و آشکار سازی نقاط حادثه خیز و پیگیری جدی برای رفع آنها از جمله مواردی است که باید تا قبل از نوروز اقدام شود تا مسافران و عموم مردم با آرامش بتوانند سفرهای خود را انجام دهند و شاهد کاهش حوادث احتمالی در راه های منطقه باشیم.

وی، رعایت سرعت مطمئن و مجاز، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی بوسیله رانندگان، خودداری از شتابزدگی و نیز بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان را باعث تضمین سلامت راننده، سرنشینان و جامعه ذکر کرد.

سد مخزنی دویرج شهرستان دهلران بعد از مهار و کنترل سیلاب سهمگین اخیر، اوایل هفته جاری سرریز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام