سهم بانک‌ها از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها اعلام شد


بانکداری ایرانی - شاپرک گزارش آمار بهمن 98 را منتشر و اعلام کرده است که بیش از 2 میلیارد و 312 میلیون تراکنش به ارزش بیش از سه میلیارد و 242 میلیون در شبکه شاپرک انجام شده که که نسبت به دی ماه رشد 4/69 درصدی در تعداد 15/23 درصد رشد داشته است.

بانکداری ایرانی - شاپرک گزارش آمار بهمن 98 را منتشر و اعلام کرده است که بیش از ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تراکنش به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۴۲ میلیون در شبکه شاپرک انجام شده که که نسبت به دی ماه رشد ۴/۶۹ درصدی در تعداد ۱۵/۲۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، این آمار نشان می دهد که پر تراکنش‌ترین و با ارزش‌ترین بانک شاپرکی همچنان بانک ملت است.

سهم شرکت‌های پی‌اس‌پی در تعداد و مبالغ تراکنش

طبق این گزارش به‌ترتیب شرکت‌های به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان، تجارت الکترونیک پارسیان، آسان پرداخت پرشین و ایران کیش بیشترین سهم را از نظر تعداد تراکنش‌های شاپرکی دربهمن‌ماه ۱۳۹۸ داشته‌اند.

سهم بانک‌ها از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها اعلام شد

به ترتیب شرکت‌های به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان، ایران کیش، تجارت الکترونیک پارسیان و ایران‌ کیش بیشترین سهم را از نظر مبلغ تراکنش‌های شاپرکی در بهمن‌ماه ۱۳۹۸ داشته‌اند.


سهم بانک‌ها از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها اعلام شد


پرتراکنش ترین بانک شاپرکی


براساس آمار منتشرشده شاپرک، 9 بانک بیشترین سهم را در تراکنش های شاپرک به خود اختصاص دادند که به ترتیب درصد عبارت از بانک ملت، ملی،صادرات، کشاورزی، سپه، پارسیان، قرض الحسنه رسالت، سامان و تجارت هستند. که بانک ملت با داشتن سهم 23 درصدی بیشترین سهم تراکنش ها را به خود اختصاص داده است .




سهم بانک‌ها از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها اعلام شد

باارزش‌ترین بانک شاپرک

براساس گزارش بهمن ماه شاپرک ، بیش از ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تراکنش به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۴۲ میلیون در شبکه شاپرک انجام شده که به ترتیب 9 بانک ملت، ، ملی، صادرات ، سپه، کشاورزی، تجارت ، پارسیان ، سامان و رفاه کارگران بیشترین سهمیه را داشتند.

بانک ملت در این حوزه نیز با داشتن سهم 23.62 درصدی بیشترین ارزش تراکنش های شاپرک را به خود اختصاص داده است.

سهم بانک‌ها از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها اعلام شد


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت