اتاق بازرگانی بوشهر 2 هزار لیتر ژل ضدعفونی به دانشگاه پزشکی این استان اهدا کرد


اتاق بازرگانی بوشهر 2 هزار لیتر ژل ضدعفونی به دانشگاه پزشکی این استان اهدا کرد

بوشهر- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: این اتاق با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 2 هزار لیتر ژل ضدعفونی کننده خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی این استان اهدا کرد.

خورشید گزدرازی روز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: اتاق بازرگانی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود که پیشینه‎ای ۱۰۰ ساله در این عرصه دارد بر خود فرض می‌داند که در مواجهه با ویروس کرونا در کنار آحاد جامعه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این ارتباط نخستین محموله ژل ضد عفونی کننده دست با همکاری فعالان اقتصادی و هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم‌ پزشکی خریداری و برای استفاده در اماکن عمومی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با قدردانی از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‎های استان و دستگاه‌های پیشگام در امر مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: امید واریم در اتاق بازرگانی بوشهر با همکاری فعالان بخش خصوصی بتوانیم به بخشی از تعهدات خود در قبال جامعه عمل کنیم.

گزدرازی ادامه داد: این مواد ضد عفونی خریداری شده نخستین محموله است و با توجه به نیازهای بهداشتی محموله‌های دیگر نیز خریداری و در اختیار هم استانی‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل انتشار این ویروس بسیاری از کسب و کارهای فعالان اقتصادی دچار مشکل شده که انتظار است مسئولان اهتمام ویژه‎ای برای حل مشکل فعالان اقتصادی نیز داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند