نگران پرداخت قبوض آب و برق نباشید


نگران پرداخت قبوض آب و برق نباشید

با وجود اینکه در سبد هزینه‌های خانوار سرجمع بهایی که برای آب و برق پرداخت می‌شود، درصد بسیار ناچیزی است اما به همکارانم توصیه کرده‌ام اگر چنانچه با تاخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه می‌شوند حداکثر همراهی را با مشترکان داشته باشند.

صراط:

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط خاص این روز‌ها و تاثیری که رعایت ملاحظات بهداشتی روی کسب و کار مردم گذاشته و حتی در بخش‌هایی ممکن است منجر به تغییراتی شود که بعد از کنترل شرایط و دوران پساکرونا هم نتوانند به کسب و کار قبلی برگردند، این مشکلات جزو دغدغه‌های وزارت نیرو به عنوان عضوی از مجموعه دولت مطرح است.

به گزارش برنا وی تصریح کرد: با وجود اینکه در سبد هزینه‌های خانوار سرجمع بهایی که برای آب و برق پرداخت می‌شود، درصد بسیار ناچیزی است و حتی زیر یک درصد است، اما به همکارانم توصیه کرده‌ام اگر چنانچه با تاخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه می‌شوند حداکثر همراهی را با مشترکان داشته باشند و سعی کنیم از این طریق دوران نسبتا پرفشار را برای بخشی از مشترکان کمی سهل کنیم.

اردکانیان گفت: با توجه به اتکای قابل ملاحظه منابع درآمدی آب و برق به وصولی مشترکان و اتکای بسیار کم آن به بودجه عمومی کشور، فشار هر نقصان قابل ملاحظه‌ای در دریافت این وصولی‌ها به مردم و مشترکان وارد می‌شود. چرخ صنعت آب و برق با اتکای به این منابع درآمدی می‌چرخد و آب و برق فراهم می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر