روستای نازدشت رودان


روستای نازدشت رودان در استان هرمزگان واقع شده است. این روستا در فاصله 65 کیلومتری شمال رودان و در همسایگی استان کرمان می باشد.این روستا دارای جلوه هایی زیبا از طبیعت بکر و هم چنین باغات مرکبات می باشد.علاوه بر جاذبه های طبیعی ، آثار تاریخی نیز در این منطقه گردشگری وجو دارد.کلکسیونی از انواع […] نوشته روستای نازدشت رودان اولین بار در جامع ترین...

روستای نازدشت رودان در استان هرمزگان واقع شده است. این روستا در فاصله ۶۵ کیلومتری شمال رودان و در همسایگی استان کرمان می باشد.این روستا دارای جلوه هایی زیبا از طبیعت بکر و هم چنین باغات مرکبات می باشد.علاوه بر جاذبه های طبیعی ، آثار تاریخی نیز در این منطقه گردشگری وجو دارد.کلکسیونی از انواع مرکبات و ارقام مرغوب پرتقال، نارنگی وگریپ فروت از جمله محصولات باغ های زیبای نازدشت است.

باغ های مرکبات و نخلستان های زیبا این روستا را به منطقه ای گردشگری برای گردش و تفریح مبدل کرده است.

روستای نازدشت رودان

کاخ و باغ شاه در نازدشت

کاخ نازدشت مربوط به دوره پهلوی دوم است. این اثر در تاریخ ۷ خرداد ۸۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این کاخ بالای تپه ای درون باغی بزرگ در روستای نازدشت بنا شده است و از فضای این کاخ به کل روستا اشراف دارند.این منطقه گردشگری مکانی دنج و برای خوشگذرانی زمستانه شاه و درباریان بوده است.

روستای نازدشت رودان
روستای نازدشت رودان
روستای نازدشت رودان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا