7 واحد صنفی متخلف در شهرستان صومعه سرا پلمپ شد


7 واحد صنفی متخلف در شهرستان صومعه سرا پلمپ شد

رشت - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا گفت : در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا 7 واحد صنفی متخلف که موازین بهداشتی را رعایت نکردند، پلمپ شدند

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا گفت : در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ۷ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شدند.
محمد نیک صفت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : طی گشت و بازرسی مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و اتحادیه نانوایان ۳ واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و نداشتن فروشنده مستقل با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا پلمپ شد.
نیک صفت اظهار داشت : ۱۸۰ واحد نانوایی دولتی پز با سهمیه ماهانه ۱۸هزار و ۶۱۰کیسه آرد و ۷۵ واحد آزادپز با سهمیه ماهانه ۱۰هزار و ۵۰۰ کیسه آرد در شهرستان صومعه سرا مشغول پخت نان هستند.
وی در ادامه از پلمپ سه واحد قهوه خانه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ازدیاد قهوه خانه ها و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار بالاست و بر این اساس لازم است که با فعالیت این اماکن برخورد قانونی صورت گیرد.
رئیس اداره صنعت، معدن تجارت صومعه سرا افزود : سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت و گزارش مردمی می باشد.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در آن ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟