دهها لباس بیمارستانی در اراضی کشاورزی ورامین رها شد


دهها لباس بیمارستانی در اراضی کشاورزی ورامین رها شد

تهران- ایرنا- در حالی‌که تمامی مردم و مسئولان ورامین، خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آماده می‌کنند، این روزها تعداد زیادی لباس بیمارستانی، سرنگ و ست سرم توسط افراد نامعلوم در اراضی کشاورزی جنوبی ورامین رها شده است.

به گزارش ایرنا، تعداد زیاد لباس‌های بیمارستانی و پراکندگی آن در مناطق مختلف اراضی کشاورزی، نشان از بی احتیاطی در حمل این وسایل دارد چرا که در فاصله‌های زیاد از یکدیگر پخش شده‌اند.
فرماندار ورامین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت :به محض اطلاع از وجود این اقلام، گروه امحا به محل اعزام شد تا نسبت به جمع آوری آن از سطح اراضی اقدام کند و مسیر ضدعفونی شود.
حسین کاغذلو افزود: در حال حاضر یک تیم تخصصی در حال بررسی وضعیت لباس‌ها هستند تا محل استفاده آن مشخص شود ولی به نظر می‌رسد که این البسه بیمارستانی نمی‌باشد.
رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین هم در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: از این بیمارستان هیچ زباله عفونی بیمارستانی خارج نمی‌شود و قطعا این زباله‌ها ارتباطی به بیمارستان ۱۵ خرداد ندارد.
دکترحسن فتحی افزود: بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین به دستگاه اتوکلاو مجهز است و تمامی زباله‌های بیمارستانی عفونی در آن پاک می‌شود.
وی تصریح کرد: زباله های عفونی پس از پاک شدن، به عنوان زباله ویژه توسط شرکت طرف قرارداد با سازمان مدیریت پسماند به صورت بهداشتی خارج و بر اساس ضوابط بهداشتی، دفع می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
ورامین دو بیمارستان به نام های ۱۵ خرداد و شهید مفتح دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات