لغو برنامه‌های جمعی در امامزادگان خراسان جنوبی/ «آرامش بهاری» اجرا نمی‎شود


لغو برنامه‌های جمعی در امامزادگان خراسان جنوبی/ «آرامش بهاری» اجرا نمی‎شود

حجت الاسلام بخشی پور از لغو تمام برنامه‌های تجمعی در امامزادگان سطح استان خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری و ویژه برنامه سال تحویل به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بقاع متبرکه استان برگزار نمی شود.

حجت الاسلام ‌«پرویز بخشی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند گفت: در پی انتشار ویروس کرونا و در راستای پیشگیری و حفظ سلامت عمومی، در حال حاضر هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان‌ها موظف شدند که نکات بهداشتی را به اهمیت ویژه ای انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: ضدعفونی و استریل کردن درب‌های ورودی و خروجی بقاع و اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی و کلیه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند به صورت دائم در بازه‌های زمانی مناسب صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه با توجه به برنامه ضد عفونی کردن بقاع متبرکه مردم با رعایت نکات بهداشتی می توانند به زیارت امامزادگان مشرف شوند، بیان کرد: اما متأسفانه با توجه به شرایط پیش‌آمده و شیوع بیماری کرونا، تمامی برنامه‌های جمعی در بقاع امامزادگان سطح استان لغو شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امسال به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزاری برنامه‌های نوروزی از جمله طرح آرامش بهاری و ویژه برنامه سال تحویل در بقاع متبرکه استان را نخواهیم داشت، ادامه داد: با توجه به سیاست های سازمان و استان توزیع غذای نذری در بقاع متبرکه تا اطلاع ثانونی ممنوع شده است.


وی در پایان گفت: همچنین از ظرفیت تبلیغات محیطی بقاع متبرکه برای آگاهی‌بخشی عمومی در راستای کاهش و جلوگیری از شیوع و انتشار بیماری کرونا استفاده می شود.



پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !