موکب بیت الزهرا دیر 1500 عدد ژل ضدعفونی بین مردم توزیع کرد


موکب بیت الزهرا دیر 1500 عدد ژل ضدعفونی بین مردم توزیع کرد

بوشهر- ایرنا- مسئول موکب بیت الزهرا شهرستان دیر گفت: این موسسه خیریه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هزار و 500 عدد ژل ضدعفونی کننده خریداری و به صورت رایگان بین مردم توزیع کرد.

حسین چاهبندی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: موکب بیت الزهرا افتخار خدمتگزاری در کربلای معلی به زائران حسینی را دارد و در شهرستان نیز در امور خیریه و کمک به نیازمندان قدم‌های خوبی برداشته است، در چنین شرایطی نیز در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کنار آحاد جامعه قرار دارد.

وی بیان کرد: در این ارتباط محموله ژل ضد عفونی کننده دست به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و برای استفاده رایگان مردم در اختیار پایگاه‌های مقاومت، مساجد و مکان‌های دینی و مذهبی قرار داده است.

مسئول موکب بیت الزهرا شهرستان دیر از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‎های استان و دستگاه‌های پیشگام در امر مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

وی یادآور شد: نیروهای موکب بیت الزهرا نیز با همکاری شهرداری، هلال احمر، شبکه بهداشت و آتش نشانی در مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا در قرارگاه شفا شهرستان در ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی همکاری خوبی دارند و انتظار می‌رود مسئولان هم اهتمام ویژه‎ای برای حل مشکل کسب و کار و مسائل اقتصادی مردم داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)