کسب رتبه برتر گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در پویش سرود فیلم منطقه پرواز ممنوع 


کسب رتبه برتر گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در پویش سرود فیلم منطقه پرواز ممنوع 

مجید خوبی زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت با شرکت در مسابقه پویش سرود فیلم منطقه پرواز ممنوع حائز کسب رتبه برتر و نیز موفق به دریافت لوح سپاس از سوی دبیر پویش و تهیه کننده این فیلم شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به کسب موفقیت های متعدد گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت، گفت: این گروه سرود که تجربه اجرا در حرم مطهر رضوی و برترین های کشوری سرود خرمشهر را کارنامه خود دارد و این بار با نیز شرکت در مسابقه پویش سرود فیلم منطقه پرواز ممنوع حائز کسب رتبه برتر و موفق به دریافت لوح سپاس از سوی دبیر پویش سرود فیلم منطقه پرواز ممنوع و تهیه کننده این فیلم شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: گروه سرود شهید پایدار که قریب ۴ سال و نیم است که فعالیت جدی خود را آغاز کرده تاکنون اجراهای موفقی در سطح جنوب کرمان، استان و حتی کشور داشته است.

وی بیان کرد: گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت متشکل از ۲۲ نفر است و قبلا نیز تک خوان این گروه سرود در سطح استان کرمان به عنوان تک خوان انتخاب شده و لوح سپاس دریافت کرد.

خوبی زاده عنوان کرد: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ۱۲ گروه سرود وجود دارد که تاکنون با شرکت در طرح نغمه های مسجدی آموزش های لازم را فراگرفته و فعال هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از سرود به عنوان یک کار گروهی یاد کرد و افزود: سرود موجب افزایش روحیه شادی و نشاط در اعضای گروه می شود و از سوی دیگر بچه ها با عضویت در گروه سرود یاد می گیرند که چگونه فعالیت گروهی داشته باشند که این امر در روابط اجتماعی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان این که از رویکرد های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد، تربیت هنرمد متعهد انقلابی است، اظهار کرد: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری این فرصت را فراهم کرده اند که بچه ها از این طریق بتوانند با مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)