25 بیمار مبتلا به کرونا در قزوین بهبود یافتند


25 بیمار مبتلا به کرونا در قزوین بهبود یافتند

قزوین - ایرنا - سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: 25 بیمار مبتلا به ویروس کرونا که دارای آزمایشات مثبت بودند، از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدحسن ارداقیان شامگاه پنجشنبه با اعلام این مطلب، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین را ۱۱۱ نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد که شاهد ترخیص بیماران مبتلا به این ویروس در آینده نزدیک باشیم.

وی یادآورشد: تا عصر امروز /پنجشنبه/ ۹نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین درگذشتند که اکثر این افراد بالای ۶۰ سال سن داشتند و پنج نفر از این ۹ نفر نیز به بیماری زمینه ای مثل دیابت ، قلبی و ام اس مبتلا بودند.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز روز پنجشنبه /امروز/ اظهار داشت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به سه هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و ۷۳۹ نفر نیز بهبود یافته اند.

وی درباره آخرین آمار ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون ۵۹۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده و مجموع مبتلایان قطعی بیماری کووید ۱۹ تا امروز به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر رسیده است.

وی یادآورشد : افراد باید در خانه‌ها و شهرهای خود بمانند، زیرا می‌توانیم تاثیر مثبت این کار را تا هفته آینده در روند کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا مشاهده کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید