بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟


مطلب بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ با بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 هرکسی می‌تواند فیلم بسازد؛‌ البته به این شرط که محتوای خوبی انتخاب کند. این نرم‌افزارها از ابزارهای...

با بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 هرکسی می‌تواند فیلم بسازد؛‌ البته به این شرط که محتوای خوبی انتخاب کند. این نرم‌افزارها از ابزارهای قدرتمندی برخوردار هستند که در قالب یک رابط کاربری آسان و کاربردی قرار گرفته‌اند. برای کار با این نرم‌افزارها هیچ مشکلی نخواهید داشت.

بررسی برنامه‌های کاربردی مختلف و نهایتا قرار دادن آنها در فهرست بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 کار چندان ساده‌ای نیست. در حال حاضر، نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که همگی به انواعی از ابزارها و قابلیت‌ها مجهز هستند و هرکدام به نوعی، ویژگی‌ جدیدتری را به کاربر معرفی می‌‌کنند.

ما در اینجا بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 را معرفی می‌کنیم که کار کردن با آنها برای همه‌ی کاربران لذت‌بخش و آسان است. فقط کافیست این نرم‌افزارها را در کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود نصب کنید و با کمی خلاقیت، بهترین ویدیوها را بسازید.

نرم افزارهای ادیت فیلم زیادی وجود دارند،‌ اما همه‌ی آنها کاربردی نیستند و طراحی فضای سیستم و رابط کاربری آنها گیج کننده است. در حالیکه بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 به شکلی طراحی شده‌اند که ویرایش ویدیو را به یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای روزانه‌ی شما تبدیل کنند. در ادامه این نرم‌افزارهای را معرفی می‌کنیم.

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020

Adobe Premiere Pro CC Apple Final Cut Pro X CyberLink PowerDirector HitFilm Pro Adobe Premiere Elements Adobe Premiere Rush KineMaster Corel VideoStudio Ultimate 2019 Filmora9 Pinnacle Studio 22

1. Adobe Premiere Pro CC

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

ادوبی پریمیر پرو بهترین نرم افزار ادیت فیلم موجود در بازار است که تمام استانداردهای لازم برای ویرایش ویدیو را دارد. هرچند که باید برای یادگیری این نرم‌افزار کمی زمان بگذارید که قطعا ارزش آن را دارد.

مجموعه فیلترهای صوتی و تصویری این نرم‌افزار بسیار گسترده است. علاوه بر اینکه از ویدیو‌های ۳۶۰ درجه و واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به پشتیبانی از تعداد بالای فرمت‌های خام فایل و قابلیت اشتراک گذاری ویدیوی نهایی با دیگران اشاره کرد.

این قدرت بالا و قابلیت‌های فراوان با قیمت پایین در اختیار شما قرار نمی‌گیرند. علاوه بر این، باید هزینه‌ی اشتراک ماهانه و سالانه را هم پرداخت کنید؛ البته با در نظر گرفتن اینکه نسخه‌ی اصلی نرم‌افزار را خریداری کنید، ‌نه نسخه‌های کرک شده و قابل دانلود در اینترنت. نرم‌افزار قدرتمند ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار همه جانبه است و بدون شک یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 محسوب می‌شود.

مشخصات ادوبی پریمیر پرو پشتیبانی از پلتفرم ویندوز و مک نسخه‌ی آزمایشی ۷ روزه قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب پشتیبانی از ویدیوی 8K پشتیبانی از ویدیوی ۳۶۰ درجه پشتیبانی از ۳۶۰ درجه و ویدیو‌های واقعیت مجازی (VR) مجموعه وسیعی از فیلترها

2. Apple Final Cut Pro X

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

این نرم‌افزار ویرایش ویدیو مخصوص افراد حرفه‌ای طراحی شده است؛ اما این به معنای پیچیدگی و یادگیری سخت این نرم‌افزار نیست. رابط کاربری اپل فاینال کات پرو در مقایسه با نرم‌افزارهای دیگر کمی متفاوت است و بر مبنای تایم لایم بدون ردیابی طراحی شده که شما را ترغیب می‌کند تا المان‌ها را در جایگاه‌های مشخصی مثل صداگذاری، موسیقی و عناوین دسته‌بندی کنید.

اگر به دنبال نرم افزار ویرایش ویدیو هستید که با پهپاد سینک شود، پس حتمل اپل فاینال کات پرو را انتخاب کنید. این نرم‌افزار از انواع ویدیو‌های خام پشتیبانی می‌کند و دائما آپدیت‌هایی دریافت می‌کند که ویژگی‌های جالبی دارند. تمام این ویژگی‌ها، Final Cut Pro را به یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار ویرایش ویدیو می‌توان به پشتیبانی از ویدیو‌های ۳۶۰ درجه، درجه‌بندی رنگ پیشرفته و پشتیبانی از HDR اشاره کرد.

این نرم‌افزار برخلاف ادوبی به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود. امکانات فاینال کات پرو یکجا در اختیار کاربر قرار می‌گیرند که البته قیمت بسیار بالایی دارد. هرچند که هرچند وقت یکبار آپدیت‌هایی دریافت می‌کند که بسیار ارزشمند هستند. اگر کاربر مک هستید،‌ پیشنهاد می‌کنیم دوره‌ی آزمایشی نرم‌افزارهای ادوبی و اپل را بگیرید و نهایتا مناسب‌ترین نرم‌افزار با نوع نیاز خود را انتخاب کنید.

مشخصات اپل فاینال کات پرو ایکس پشتیبانی از پلتفرم مک دوره آزمایشی ۳۰ روزه قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب پشتیبانی از ویدیوی 8K پشتیبانی از ویدیوی ۳۶۰ درجه

3. CyberLink PowerDirector

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

اگر نرم‌افزارهای ادوبی پریمیر پرو و اپل فاینال کات پرو برای شما بیش از اندازه حرفه‌ای هستند و به ویژگی‌های گسترده‌ی آن نیازی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم سایبرلینک پاور دیرکتور را انتخاب کنید.

پاور دیرکتور هم یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 است و ویژگی‌های رده بالایی دارد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این نرم‌افزار، دستورالعمل و راهنمایی است که به کاربر ارائه می‌شود تا کار کردن و یادگیری با این نرم‌افزار برای تازه‌کارها آسان‌تر شود. Magic Movie Wizard نرم‌افزار دیگری است که در این دسته می‌توانیم پیشنهاد کنیم. روند ترکیب و بهینه‌سازی ویدیوها با این نرم‌افزار بسیار ساده است و با چند کلیک انجام می‌شود. البته برای یادگیری بهتر این نرم‌افزار و ویژگی‌های آن باید مدتی در تایم‌لاین نرم‌افزار بچرخید و آن را بررسی کنید. با اینحال اگر می‌خواهید خیلی سریع یک ویدیو درست کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید،‌ این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند.

تعریف از ویژگی‌های Magic Movie Wizard به معنای ضعیف بودن سایبرلینک پاور دیرکتور نیست. رابط و تایم‌لاین این نرم‌افزار بسیار کاربر پسند است که یادگیری را لذت‌بخش می‌کند. فیلترهای متنوع و گزینه‌های انتخابی فراوان از دیگر ویژگی‌های کاربردی این نرم‌افزار برای ویرایش ویدیو هستند. درنهایت باید گفت که ویرایش فیلم با سایبر لینک بسیار سرگرم کننده و جذاب است.

مشخصات سایبر لینک پاور دیرکتور پشتیبانی از پلتفرم ویندوز دوره‌ی آزمایشی ۳۰ روزه قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب پشتیبانی از ویدیوی 8K پشتیبانی از ویدیوی ۳۶۰ درجه

4. HitFilm Pro

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

هیت فیلم پرو هم یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است که محبوبیت زیادی میان حرفه‌ای ها دارد. این نرم‌افزار به ابزارهای کاربردی زیادی مجهز شده که همگی برای ایجاد جلوه‌های ویژه‌ی هیجان انگیز به شما کمک می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های HitFilm Pro، قابلیت دسترسی، تغییر و ویرایش تمام جنبه‌های ویدیو در نرم‌افزار ویرایش‌گر است. انیمیشن، عناوین، ویرایش صوتی و درجه‌بندی رنگ، همگی با چند کلیک ساده در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. همه‌ی این موارد در قالب یک رابط کاربری بهینه در اختیار شماست که کار کردن با آن را لذت‌بخش می‌کند.

هیت فیلم پرو برخلاف نرم‌افزارهای دیگر این فیلم، از ورود و انیمیشن سازی مدل‌های سه‌بعدی شخصی سفارشی، سازگاری با دوربین‌های سه‌بعدی شبیه سازی، سایه‌های سفارشی و نورپردازی داینامیک پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار فقط برای ویرایش ویدیو‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی نیست؛ بلکه یک برنامه‌ی کاربردی برای فیلمسازهای حرفه‌ای است.

مشخصات هیت فیلم پرو پشتیبانی از پلتفرم ویندوز قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب پشتیبانی از ویدیوی 8K پشتیبانی از ویدیوی ۳۶۰ درجه

5. Adobe Premiere Elements

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

ادوبی پریمیر المنت در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای این فهرست، مناسب‌ترین برنامه برای تازه‌کارهاست. این نرم‌افزار به شکلی طراحی شده که کار ویرایش ویدیو را به آسان‌ترین شکل ممکن تبدیل کند. حتی رابط کاربری مخصوص حرفه‌ای‌ها یا Expert هم بسیار ساده است و یادگیری آن برای تازه‌کارها سخت نیست.

ادوبی پریمیر المنت برخلاف نسخه‌های رده بالای ادوبی، به صورت یکجا فروخته می‌شود و کاربر مجبور نیست مبلغی را به عنوان اشتراک ماهانه پرداخت کند. بنابراین یکی از نرم‌افزارهای مقرون‌به‌صرفه‌ی ویرایش فیلم هم محسوب می‌شود.

برای کار با بیشتر نرم‌افزارهای ادیت فیلم باید پیش‌زمینه داشته باشید. اما ادوبی المنت اینطور نیست و یک گزینه‌ی ایده‌آل برای مبتدی‌هاست. رابط کاربری این نرم‌افزار هم کاملا مشخص و ساده است که تازه‌کارها را سردرگم نمی‌کند. علاوه بر این، دستورالعمل‌های آموزشی هم در این نرم‌افزار قرار گرفته که در ساخت و ادیت فیلم به شما کمک می‌کند.

مشخصات ادوبی پریمیر المنت پشتیبانی از پلتفرم ویندوز و مک نسخه‌ی آزمایشی ۳۰ روزه قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب پشتیبانی از ویدیوی 8K و ۳۶۰ درجه ندارد

6. Adobe Premiere Rush

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

تمام کسانی که از کامپیوتر استفاده می‌کنند، حداقل از یکی از نرم‌افزارهای ادوبی استفاده کرده‌اند. ادوبی پریمیر راش تمام ویژگی‌های خوب تمام نرم‌افزارهای ادوبی را دارد و آنها را در قالب اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار می‌دهد. البته نسخه‌ی ویندوز این نرم‌افزار هم موجود است.

این نرم‌افزار با رابط کاربری آسان و کاربردی که دارد، ویرایش فیلم را برای هر کسی آسان می‌کند. اگر از قبل با نرم‌افزارهای ادوبی پریمیر پرو و المنت کار کرده باشید، کار کردن با اپلیکیشن راش به آسانی آب خوردن خواهد بود. چهار ترک ویدیو، سه ترک صوتی، اشتراک گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای ویرایش خریدنی جداگانه در اپلیکیشن و بسیاری دیگر، از ویژگی‌های ادوبی پریمیر راش هستند که باعث شده آن را در فهرست بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 قرار دهیم.

نسخه‌ی آزمایشی این نرم‌افزار هم در دسترس است؛ اما محدودیت‌هایی دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ی اصلی آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

مشخصات ادوبی پریمیر راش پشتیبانی از اندروید و iOS پشتیبانی از گرافیک‌های متحرک دوره آزمایشی دارد پشتیبانی از ویدیوی 4K بهترین نرم افزار ادیت فیلم برای گوشی نرم‌افزار عالی برای ویرایش صوتی

7. KineMaster

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

کاین مستر یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 برای کار کردن در گوشی و تبلت است. اپلیکیشن کاین مستر می‌تواند تمام تصورات شما از قابلیت‌های ویرایش ویدیو در پلتفرم‌های اندروید و iOS را دگرگون کند.

این نرم‌افزار به ویژگی‌هایی مجهز شده که از ادیت لایه‌های چندگانه و اضافه کردن دست نوشته و یادداشت هم پشتیبانی می‌کند. کاربر با این نرم‌افزار می‌تواند تا چهار ترک صوتی را آزمایش کند و قابلیت ویرایش در یک فریم یا ساب فریم را در اختیار داشته باشد. کاین مستر قابلیت‌های متعددی دارد؛ اما شاید چیزی که در نهایت بتواند شما را قانع کند، امتیازی است که کاربران در اپ استور و گوگل پلی به این نرم‌افزار داده‌اند. جالب‌تر اینکه اپلیکیشن کاین مستر رایگان است و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

مشخصات کاین مستر پشتیبانی از پلتفرم اندروید و iOS مجهز به ویژگی‌های پیش‌نمایش فوری و افکت‌های هوشمند دوره‌ی آزمایشی رایگان دارد بهترین نرم‌افزار برای تازه‌کارها ویژگی‌های متنوع و زیاد کارآمد برای حرفه‌ای ها

8. Corel VideoStudio Ultimate 2019

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

کورل ویدیو استودیو بهترین نرم افزار ویرایش فیلم برای تازه‌کارهاست. رابط کاربری این نرم‌افزار به شکلی طراحی شده که کار کردن با آن بسیار آسان باشد؛ اما این به معنای تعداد کم ویژگی‌ها و امکانات نیست. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به ادیت چند دوربینه، پشتیبانی از ویدیوی 4K، پشتیبانی از ۳۶۰ درجه، پشتیبانی از واقعیت مجازی، تنوع موسیقی و افکت‌های فراوان اشاره کرد. تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا Corel VideoStudio Ultimate یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 باشد که ارزش قیمت پرداختی را دارد.

هرچقدر که بیشتر از این نرم‌افزار استفاده کنید، بیشتر به قابلیت‌های آن پی می‌برید. همانطور که گفتیم، کورل ویدیو استودیو برای تاز‌ه‌کارها مناسب است؛ اما این نرم‌افزار، حرفه‌ای ها را هم از خود ناامید نمی‌کند. هرچند که این افراد ترجیح می‌دهند از نرم‌افزارهای تخصصی‌تر استفاده کنند.

مشخصات کورل ویدیو استودیو آلتیمت پشتیبانی از پلتفرم ویندوز دوره ‌آزمایشی ۳۰ روزه بهترین نرم‌افزار برای تازه‌کارها ویژگی‌های متعدد قیمت مناسب

9. Filmora9

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

فیلمورا ۹ هم از آن دسته نرم‌افزارهایی است که هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای آماتورها مناسب است. رابط کاربری خلاقانه و جدید آن باعث شده که استفاده از آن در مراحل اولیه بسیار آسان باشد. افکت‌ها و فیلترهای متعدد، این نرم‌افزار را به گزینه‌ی محبوب یوتیوبرها تبدیل کرده است. تنوع زیاد افکت‌های صوتی و ترک‌های موسیقی این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که تاثیرپذیری محتوای ویدیویی خود را بهتر کنید.

خبر خوب برای تازه‌کارها این است که می‌توانند از نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار استفاده کنند؛ البته واترمارک نرم‌افزار در ویدیوی نهایی ثبت می‌شود.

مشخصات فیلمورا ۹ پشتیبانی از پلتفرم ویندوز و مک پشتیبانی از ویدیو‌های 4K نسخه‌ی رایگان دارد استفاده‌ی آسان نسخه‌ی پیشرفته با قیمت مناسب

10. Pinnacle Studio 22

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

پینیکل استودیو ۲۲ هم برای تازه‌کارها گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این نرم‌افزار با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شوند. علاو بر این، نسخه‌ی آزمایشی ۳۰ روزه‌ای هم از این نرم‌افزار در دسترس است که می‌توانید آن را امتحان کنید و ترفند‌های آن را یاد بگیرید.

با خرید این نرم‌افزار از ۱۵۰۰ افکت، ‌عنوان و تمپلیت، ۶ ترک ادیت ویدیوی HD، ابزارهای رنگ کاربردی،‌ ویژگی‌های استاپ موشن و بسیاری امکانات دیگر بهره‌مند می‌شوید. خوشبختانه تمام این قابلیت‌ها در قالب یک رابط کاربری آسان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شرکت تولید کننده‌ی این نرم‌افزار، ویژگی‌های دیگر را هم در قالب آپدیت‌های نرم‌افزاری به کاربران خود ارائه می‌کند.

مشخصات پینیکل استودیو ۲۲ پشتیبانی از پلتفرم ویندوز مجهز به ویژگی ویرایش و ضبط چند دوربینه نسخه‌ی آزمایشی ۳۰ روزه بهترین نرم افزار ادیت فیلم برای تازه‌کارها استفاده‌ی آسان ویژگی‌های متعدد

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 رایگان

ویژگی‌های بهترین نرم افزارهای رایگان ادیت فیلم که در این فهرست می‌بینید، بسیار گسترده و کاربردی هستند. برخی از این نرم‌افزارها در نسخه‌های پولی هم عرضه می‌شوند که قابلیت‌های بیشتری دارند. اما نسخه‌ی رایگان آنها هم به اندازه‌ی کافی خوب است که کاربر خود را ناامید نکند.

اگر خلاقیت و استعداد خلق ویدیوهای ناب را دارید، مطمئن باشید که این نرم‌افزارها در تولید آنها به شما کمک می‌کنند.

DaVinci Resolve Lightworks VSDC Hitfilm Express Shotcut Apple iMovie

1. DaVinci Resolve

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

داوینچی ریزالو یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 است که به صورت رایگان عرضه می‌شود و برای ساخت فیلم‌های باکیفیت در سطح سینما و تلویزیون کاربرد دارد. البته این نرم‌افزار بیشتر برای مراحل نهایی ویرایش کاربرد دارد.

امکانات فوق‌العاده بالا برای اصلاح رنگ و ویرایش افکت‌های صوتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار هستند. بنابراین اگر بیشتر از هرچیز به این ویژگی‌ها نیاز دارید، بدون شک DaVinci Resolve گزینه‌ی مناسب برای شما خواهد بود. این نرم‌افزار همچنین به ویژگی تشخیص چهره و ردیابی مجهز است و کاربر با استفاده از آن می‌تواند رنگ پوست، چشم و لب‌ها را هم تنظیم کند. داوینچی ریزالو از ابزار صوتی Fairlight برخوردار شده که قابلیت‌های ویرایش زیادی دارد و شما می‌توانید تا ۱۰۰۰ کانال را با آن ترکیب و دستکاری کنید.

اگر به دنبال بهترین نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو برای ویندوز یا مک خود هستید، داوینچی ریزالو بهترین گزینه است. (دانلود رایگان)

مشخصات داوینچی ریزالو پشتیبانی از پلتفرم ویندوز، مک، لینوکس اصلاح رنگ فوق‌العاده ویرایش صوتی عالی

2. Lightworks

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

Lightworks یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 است که از آن در ساخت فیلم‌های هالیوودی جزیره شاتر، پالپ فیکشن، ۲۸ روز بعد،‌ گرگ وال استریت و ماموریت غیر ممکن استفاده شده است. خبر خوب این است که یک نسخه‌ی رایگان از این نرم‌افزار وجود دارد که قابلیت‌های آن را در اختیار همه‌ قرار می‌دهد.

جالب است بدانید که تمام ویژگی‌های این نرم‌افزار در نسخه‌ی رایگان در دسترس هستند. تنها محدودیت نسخه‌ی رایگان، فرمت‌ فایل‌های خروجی است؛ یعنی شما فقط می‌توانید ویدیوهایی با فرمت سازگار با وب و رزولوشنن ۷۲۰ پیکسل بسازید. البته این خبر هم چندان ناامید کننده نیست؛ با اینحال می‌توانید برای فرمت‌های بیشتر، نسخه‌ی پولی این نرم‌افزار را بخرید که با قیمت مناسبی عرضه می‌شود.

لایت ورکس بدون شک یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو 2020 برای ویندوز ۱۰ است. تایم لاین این نرم‌افزار طراحی جالبی دارد که کنترل و تسلط خوبی به امکانات سیستم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با لایت ورکس می‌توانید کلیپ‌های صوتی و تصویری خود را با هم ترکیب کنید و دقیقا همان چیزی را تحویل بگیرید که می‌خواهید.

متاسفانه رابط کاربری در نسخه‌ی رایگان چندان ساده نیست؛ اما خبر خوب این است که ویدیو‌های آموزشی زیادی برای این نرم‌افزار وجود دارد که کار کردن با آن را آسان می‌کند. (دانلود رایگان)

مشخصات لایت ورکس پشتیبانی از پلتفرم ویندوز، لینوکس و Mac OS X قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب فوق العاده قدرتمند ویدیوهای آموزشی

3. VSDC

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

اگر یک ویدیو درست کرده‌اید و می‌خواهید چند متن، ردیف، ستون، نمودار و جلوه‌های ویژه به آن اضافه کنید، بهتر است VSDC را نصب کنید. این نرم‌افزار به فیلترهای مدل اینستاگرام، افکت‌های ویژه‌ی فراوان، اصلاح رنگ و افکت تاری مجهز است. علاوه بر این، کاربر با VSDC به ابزارهایی دسترسی دارد که با آن می‌تواند تاثیر لرزش در هنگام فیلمبرداری با دست یا پهپاد را کاهش دهد.

نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار از فرمت‌های مختلفی مثل AVI و MPG پشتیبانی می‌کند. شما حتی می‌توانید فرمت فایل خروجی را طوری تنظیم کنید که در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف قابل اجرا باشد. (دانلود رایگان)

مشخصات وی اس دی سی پشتیبانی از پلتفرم ویندوز پشتیبانی از فرمت‌های متنوع تعداد زیاد جلوه‌های ویژه

4. Hitfilm Express

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

تهیه‌ی فهرستی از بهترین نرم افزارهای رایگان ادیت فیلم بدون اشاره به نام هیت فیلم اکسپرس منصفانه نیست. کاربر با این نرم‌افزار می‌تواند فیلم‌هایی با جلوه‌های بصری و موزیک ویدیوهایی با افکت سه بعدی بسازد.

نسخه‌ی رایگان نرم‌افزار Hitfilm Express هر چیزی که برای ساخت یک ویدیوی با کیفیت به آن نیاز دارید را در بر دارد. هرچند که با خرید نسخه‌ی پولی این نرم‌افزار می‌توانید از امکانات بیشتری هم بهره‌مند شوید. (دانلود رایگان)

مشخصات هیت فیلم اکسپرس پشتیبانی از پلتفرم‌های ویندوز و مک قابلیت آپلود مستقیم در یوتیوب بیش از ۱۸۰ جلوه‌ی بصری تنظیم افکت‌های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی از فرمت‌های متنوع

5. Shotcut

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش فیلم کدام است؟

شات کات با رابط کاربری ساده‌ای همراه است که آن را به یکی از مناسب‌‌ترین نرم‌افزارها برای تازه‌کارها تبدیل می‌کند. طراحی رابط به شکلی است که کاربر بتواند بدون دردسر به تمام امکانات دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، می‌توان فضای آن را شخصی سازی کرد.

نرم‌افزار Shotcut قابلیت اجرای فرمت‌های گوناگونی را دارد. فیلترهای متنوع و جلوه‌های ویژه‌ی پیشرفته هم از دیگر ویژگی‌های کاربردی این نرم‌افزار هستند. این یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو است که تقریبا برای هر پروژه‌ای مناسب است و کاربر را از خود ناامید نمی‌کند. (دانلود رایگان)

مشخصات شات کات پشتیبانی از ویندوز، مک، لینوکس پشتیبانی از فرمت‌های متنوع، پشتیبانی از 4K مناسب برای تازه‌کارها فیلترها و افکت‌های زیاد رابط کاربری جدید و نوآورانه

بیشتر بخوانید:‌

بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020 ؛ ساده‌ترین روش‌ها برای بازیابی فایل‌های پاک شده بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو 2020 ؛ برند خود را زبباتر کنید! بهترین شبیه سازهای اندروید در سال 2020 : هر نرم افزاری را راحت تست و اجرا کنید

.

creativebloq

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس