حاکم دوبی به آزار همسر و ربودن دخترانش متهم شد


حاکم دوبی به آزار همسر و ربودن دخترانش متهم شد

شفقنا- یک دادگاه در انگلیس حاکم دوبی را به آزار همسر و ربودن دخترانش متهم کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی در امارات متحده عربی از سوی یک دادگاه در انگلیس به ربودن دو دختر و به راه انداختن عملیاتی برای آزار همسرش متهم شده است. این اتهام […]

حاکم دوبی به آزار همسر و ربودن دخترانش متهم شد

شفقنا- یک دادگاه در انگلیس حاکم دوبی را به آزار همسر و ربودن دخترانش متهم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی در امارات متحده عربی از سوی یک دادگاه در انگلیس به ربودن دو دختر و به راه انداختن عملیاتی برای آزار همسرش متهم شده است. این اتهام ضربه سنگینی به حیثیت خاندان حاکم بر امارات محسوب می‌شود.

بر اساس پرونده‌ای که هشت ماه پیش در دادگاهی در لندن گشوده شد، دادگاه عالی انگلیس به نفع هیا(خواهر ناتنی پادشاه اردن) که سال گذشته همراه با فرزندانش از دوبی گریخته و به لندن آمده بود رای داد.

شیخه شمسا،‌ یکی از دختران شیخ محمد در سال ۲۰۰۰ از اقامتگاه خانوادگی در انگلستان گریخت و بعدا در کمبریج‌شایر بوسیله ماموران شیخ محمد ربوده می‌شود و گفته شده که بوسیله تزریق مواد آرامبخش به دوبی بازگردانده و در آنجا حبس شده است. درخواست پلیس کمبریج‌شایر برای بازدید از دوبی و تحقیق درباره ادعای ربودن او رد شده است.

شیخه لطیفه،‌ دختر دیگر شیخ محمد دو بار در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۱۸ قصد فرار از دست خانواده پدری‌اش را داشت. بعد از اولین تلاشش او بوسیله پدرش به دوبی بازگردانده شد و بیش از سه سال زندانی شد.

خبر اصلی را در رویترز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟