کاربرای خوب سبزپندار سلام

این روزا تقریبا همه با توجه به مشکلاتی که پیش اومده خونه نشین شدیم و سعی میکنیم از خونه بیرون نریم ولی … بیکار چیکار ؟

خب به همین بهانه براتون لیستی از فیلم و سریال های جذاب ایرانی رو براتون آماده کردیم که میتونین از طریق این صفحه و با کلیک روی اسم هر فیلم، به صفحه دانلود اون فیلم یا سریال برین و از دیدنش لذت ببرین. ابتدا به معرفی سریال های ایرانی می پردازیم.

سریال های ایرانی

خونه با فیلم و سریالخونه با فیلم و سریال

سریال های ایرانی زیادی در شبکه نمایش خانگی پخش شده، این سریال ها رو برای شما عزیزان در اینجا یه معرفی مختصری میکنیم و با کلیک روی اسم هر کدوم میتونین به صفحه اون سریال رفته و نظر سایر کاربران رو بخونین یا خودتون نظرتونو در مورد اون فیلم یا سریال اعلام کنین.

سریال کرگدن

سریال کرگدن از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که داستانن چند دوست را به تصویر می کشد که با شرکت داوطلبانه در یک چالش به چالشی بزرگ می افتند. این سریال با حضور بازیگرانی از جمله: مصطفی زمانی، سارا بهرامی، الهام کردا، کاظم سیاحی، پانته آ پناهی ها، هدی زین العابدین، بانیپال شومون، محمد امین و پوریا رحیمی سام ساخته شده است. کارگردانی این اثر بر عهده کیارش اسدی زاده بوده و تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را صادق یاری بر عهده داشته است.

این سریال را میتوان از سریال های پرطرفدار در ژانر اکشن و اجتماعی این روز های شبکه نمایش خانگی دانست که قسمت جدید آن هر شنبه منتشر می شود.

دانلود سریال کرگدن

سریال دل

سریال دل نیز از سریال های عاشقانه ساخته شده توسط منوچهر هادی می باشد. این سریال را میتوان از سریال های پربازیگر شبکه نمایش خانگی دانست که هر هفته چهارشنبه قسمت جدید آن منتشر می شود.

بازیگران سریال دل عبارتند از : سعید راد، مهراوه شریفی نیا، ساره بیات، افسانه بایگان، کوروش تهامی، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، حامد بهداد، یکتا ناصر، مهدی کوشکی، لیلا زارع، علی سخنگو، محمدحسن معینی، مهسا موحد، بهرام افشاری، حسن عرب و مریم سعادت

کارگردانی این اثر بر عهده منوچهر هادی بوده و تهیه کنندگی آن را جواد فرحانی بر عهده داشته است.

منوچهر هادی از جمله کارگردان های پرطرفدار در زمینه فیلم و سریال های عاشقانه محسوب می شود. برای دانلود سریال دل از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود سریال دل

سریال هم گناه

سریال هم گناه نیز از سریال های جذاب شبکه نمایش خانگی است که اخیرا به این شبکه آمده و توجه مخاطبین زیادی را به خوب جلب کرده است. این سریال با حضور بازیگران سرشناس بسیاری ساخته شده و داستانی جذاب را دنبال می کند. در خلاصه داستان سریال هم گناه آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ ای بزرگ و قدیمی است که سال‌ هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ ها در خانه‌ ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که…

هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شده است و در این سریال بازیگران سرشناس بسیاری به ایفای نقش میپردازند. برخی از این بازیگران عبارتند از : پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هدیه تهرانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، ژاله صامتی، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، بهروز پرستویی، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا، آیتک جاویدنژاد، ساقی حاجی پور، فاطمه مرتاضی و ماهان نصیری

هم گناه هر هفته دوشنبه در شبکه نمایش خانگی و سبزپندار منتشر می شود.

دانلود سریال هم گناه

سریال خواب زده

سریال خواب زده از جمله سریال های جدید شبکه نمایش خانگی است که بطور جدی قدم در ژانر وحشت گذاشته است. این سریال با کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته شده و به شبکه نمایش خانگی آمده است.

در خلاصه داستان خواب زده آمده است: رها و هما با دیدن یک خواب مشترک با هم آشنا می شوند و این شروع ماجراهای عشقی و ورودشان به زندگی یکدیگر است

بازیگران این سریال عبارتند از : لادن مستوفی، امیرعلی دانایی، علیرضا شجاع نوری، مهدی سلطانی، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، ارسلان قاسمی، مارال فرجاد، فرید سجادی حسینی، احترام برومند، سیما بابایی، ریحانه پارسا، نجلا نظریان، نازنین فلاحی، ندا عقیقی، مجتبی طباطبایی، باران حاجی رضایی، آدرینا توشه

خواب زده هر هفته سه شنبه از شبکه نمایش خانگی و سبزپندار منتشر می شود و از لینک زیر میتوانید همه قسمت های منتشر شده آن را مشاهده کنید.

دانلود سریال خواب زده

سریال هیولا

سریال هیولا سریالی طنز و ساخته مهران مدیری است که داستان زندگی یک معلم شیمی را روایت می کند. این سریال از جمله سریال های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «هیولا» درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد. که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود.

بازیگران این سریال عبارتند از: امیر تیموری، محمدجواد جعفرپور، چنگیز جلیلوند، شیلا خداداد، گوهر خیراندیش، افشین زی نوری، لادن سلیمانی، شکیب شجره، نیما شعبان نژاد، مانیا علیجانی ، پیمان فاطمی، السا فیروزآذر، محسن قاضی مرادی، رضا کریمی، دنیز متوسلی، میرطاهر مظلومی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، عزت اله مهرآوران، عیسی یوسف پور

برای دانلود همه قسمت های سریال هیولا از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود سریال هیولا

سریال مانکن

سریال مانکن در ژانری عاشقانه و درام ساخته شده است و کارگردانی آن را حسین سهیلی زاده بر عهده داشته است. این سریال که ایرج محمدی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت در 26 قسمت منتشر شد.

مانکن روایتگر عشقی گدازان است. این سریال که برای انتشار در شبکه نمایش خانگی آماده شده است درباره عاشق و معشوقیت که برای دوام عشقشان باید رنج های بسیاری را تحمل کنند. این سریال داستانی جذاب داشته که در آن عشقی شاعرانه در جریان است.

بازیگران این سریال عبارتند از : محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته آ کی قبادی، نفیسه روشن، رابعه مدنی، همایون ارشادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج، مائده محمدی، علی فرهنگی، گلبرگ طهران زاد، بیژن سیفان، دایان ابراهیمی، مهتا سید نیا، بنیامین قنبری، عارفه معماریان و با هنرمندی شبنم قلی خانی و معرفی محمد صادقی

برای دانلود سریال مانکن از لینک زیر استفاده کنید و نظرات کاربران در مورد این سریال را مطالعه کرده و خودتان نیز در صورت تمایل نظرتان را برای سایرین بنویسید.

دانلود سریال مانکن

سریال ممنوعه

سریال ممنوعه نیز از سریال های عاشقانه پرطرفدار شبکه نمایش خانگی است. این سریال در دو فصل و جمعا 26 قسمت منتشر شده و توانست رضایت مخاطبین را به خود جلب کند.

ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یاری ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: سریال ممنوعه داستان عاشقی برکه و سامی را روایت میکند که در این میان ترانه همسر سابق سامی و تجنگی پدرخوانده سامی موانعی برای نافرجام ماندن این عشق ایجاد میکنند.

بازیکران سریال ممنوعه عبارتند از : امیرحسین آرمان، علیرضا استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، شیدا یوسفی

برای دانلود سریال ممنوعه میتوانید از لینک زیر استفاده کنید و نظرات خود را نیز در مورد این سریال ارائه نمایید.

دانلود سریال ممنوعه

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد از جمله اولین سریال های عاشقانه شبکه نمایش خانگی است که با استقبال زیادی مواجه شد. این سریال در سه فصل منتشر شده است و توانسته رضایت مخاطبینش را جلب نماید. داستان درام زندگی شهرزاد، قباد دیوان سالار و فرهاد عاشق پیشه توسط حسن فتحی روایت شده و منتشر گردیده است.

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از : شهاب حسینی، ترانه علیدوستی ، مصطفی زمانی، علی نصیریان، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، غزل شاکری، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، مینا وحید، جمشید هاشم پور، پرویز فلاحی پور، ابوالفضل پور عرب، رویا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، پلاره عباسی ، پانته آ پناهی ها، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، امیرحسین فتحی، نسیم ادبی

برای دانلود سریال شهرزاد (همه قسمت ها و همه فصل ها) از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود سریال شهرزاد

فیلم های ایرانی

خونه با فیلم و سریالخونه با فیلم و سریال

علاوه بر سریال ها، فیلم های ایرانی بسیاری نیز در سبزپندار در دسترس است. این فیلم ها دقیقا فیلم هایی هست که بعد از اکران در سینما، به شبکه نمایش خانگی آمده و در این شبکه منتشر شده است. این روز ها سینما ها هم تعطیل شده و شما میتونین این فیلم ها رو با کیفیت های اصلی از سبزپندار تهیه کنین.

فیلم رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 از جمله فیلم های پرطرفدار سینما بود که در اواسط اکران ناگهان توقیف شد در حالی که توانسته بود در مدت کوتاهی فروش بسیاری را ثبت کرده و خود را برای شکستن رکورد پرفروش ترین فیلم سینما آماده کند. این توقیف ادامه داشته و اجازه پخش در شبکه نمایش خانگی نیز صادر نمی شد تا اینکه سر انجام در اسفند 98 این فیلم اجازه انتشار در شبکه نمایش خانگی گرفت. رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی بوده و از هنرمندان سرشناس بسیاری در آن کمک گرفته شده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: محمدرضا گلزار، مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، غلامرضا نیکخواه، ساره بیات، بهرام افشاری، علی سخنگو، مریم عبدل زاده، سما بختیاری، آیهان شایگان، رایان شایگان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رحمان (سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده است یک بیماری صعب العلاج دارد که به‌ زودی موجب مرگ او خواهد شد. از این‌ جهت رحمان فکری به سرش می‌ زند تا از مرگ خود برای خانواده‌ اش سودی حاصل کند؛ امّا همیشه با بدشانسی رو به‌ رو می‌ شود. او با دوستش انوش (بهرام افشاری) نقشه‌ هایی طراحی می‌ کنند که اشکان (محمدرضا گلزار) پسر رئیس شرکت، بلایی سر رحمان بیاورد که خانواده ی رحمان با پول دیه، زندگی خوبی داشته باشند.

برای دانلود فیلم فیلم کمدی و جذاب از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم رحمان 1400

فیلم دختر شیطان

فیلم سینمایی دختر شیطان محصول مشترک ایران و هند بوده و از حضور بازیگران مشهور بسیاری در آن استفاده شده است. از جمله این بازیگران میتوان به حمید فرخ نژاد و محمدرضا شریفی نیا اشاره داشت. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی قربان محمدپور ساخته شده است و توانسته است فروش خوبی را در گیشه به خود اختصاص دهد.

در خلاصه داستان دختر شیطان آمده است: این فیلم روایتگر داستان یکی از دختران شیطان (ایشا گوپتا) به نام لوبینی می باشد که تصمیم به ادامه راه پدرش و مقابله با خدا و دشمنی با انسان را ندارد و توبه می‌کند. خدا برای پذیرش توبه اش شرطی می‌گذارد، شرط او این است که به یکی از انسان‌ های بسیار پاک دنیا سجده کند. او برای انجام این کار به کمک احتیاج دارد، بنابرین به سراغ فردی به نام فرهاد (حمید فرخ‌ نژاد) می‌رود و درخواست کمک از او را می‌کند تا دنبال انسانی پاک بگردند و…

بازیگران این فیلم عبارتند از : محمدرضا شریفی نیا، حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، فردین حفیظی

برای دانلود دختر شیطان از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم سینمایی دختر شیطان

فیلم شاه کش

فیلم سینمایی شاه کش با داستانی اجتماعی و درام توسط وحید امیرخانی ساخته شده است. این فیلم با حضور بازیگران سرشناس بسیاری ساخته شده است که میتوان به مهناز افشار، هادی حجازی‌ فر، مجید صالحی، مهدی کوشکی، علیرضا کمالی، فرید سجادی حسینی و پیمان مقدمی اشاره داشت.

در خلاصه داستان شاه کش آمده است: گوزنِ قرمز از پشتِ صخره‌ ی یخ‌ زده، نگاهی به مرد شکارچی که سیگاری دود می‌کند می‌اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ ای می‌کند. گوزن قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمیدونه می‌خواد چی کار کنه. گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌ دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن، من برمی‌گردم و…

برای دانلود فیلم سینمایی شاه کش از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم شاه کش

فیلم متری شیش و نیم

فیلم سینمایی متری شیش و نیم عنوان پرفروش ترین فیلم سینمایی ایران را در ژانر غیر کمدی به خود اختصاص داده است. این فیلم که به کارگردانی سعید روستایی ساخته شده است از حضور بازیگران مطرح زیادی بهره برده و توانسته است فروش خیلی خوبی را در گیشه و در شبکه نمایش خانگی تجربه کند.

بازیگران متری شیش و نیم عبارتند از : فرهاد اصلانی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی‌نیا، علی باقری، مرجان قمری، پیمان شریعتی

در خلاصه داستان متری شیش و نیم آمده است: چند تن از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر به سردستگی صمد (پیمان معادی) به دنبال فروشندهٔ بزرگ شیشه در تهران به اسم ناصر خاکزاد (نوید محمدزاده) هستند.

برای دانلود فیلم سینمایی متری شیش و نیم از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم متری شیش و نیم

فیلم شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد داستان زندگی دختری جوان است که عاشق یک پسر شهرستانی می شود. این فیلم توانسته است در جشنواره فیلم فجر جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد. کارگردان این فیلم نرگس آبیار بوده و با تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی ساخت آن انجام شده است.

بازیگران شبی که ماه کامل شد عبارتند از : هوتن شکیبا، آرمین رحیمیان، الناز شاکردوست، پدرام شریفی، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم روایت واقعی از ازدواج عبدالحمید ریگی با فائزه منصوری است که پس از ازدواج به پاکستان فرار می‌کنند و طی ماجراهایی، برادر فائزه، شهاب منصوری توسط عبدالمالک به قتل می‌رسد. این دختر جوان که از مناطق جنوب شهر تهران است درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

برای دانلود فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد از لینک زیر استفاده کنید

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم آشغال های دوست داشتنی

فیلم آشغال های دوست داشتنی ساخته ی محسن امیریوسفی می باشد. این فیلم درباره حوادث سال 1388 بوده که در سال 1391 تولید شده و دچار توقیفی هفت ساله گردید.

بازیکران این فیلم عبارتند از : شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، صابر ابر، شهاب حسینی و اکبر عبدی

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بر اتاق خانه پیرزن سه قاب عکس از سه مرد وجود دارد. مرد اول پسر پیرزن است که در جنگ ایران و عراق شهید شده است. قاب عکس دوم متعلق به برادر اوست که از اعضای سازمان مجاهدین بوده است که در جریان اتفاقات دهه شصت اعدام می‌شود و قاب عکس سوم هم متعلق به همسر پیرزن است که ظاهراً از طرفداران مصدق بوده است که در جریان کودتای ۲۸ مرداد برایش اتفاقی می‌افتد. روند داستان به گفتگوی خیالی این سه نفر با پیرزن در جریان شبی می‌گذرد که او خیال می‌کند فردا به سراغش خواهند آمد.

برای دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی

فیلم هزارپا

فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه 60 و اوایل دهه 70 مربوط می شود.

بازیگران این فیلم عبارتند از : رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، نعیمه نظام دوست، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشکان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، مبین رستگار، غلام میرزایی و پیام زمانی

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان این فیلم، درباره رضا و دوستش منصور است که به کیف قاپی مشغول هستند. او از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر فردی پولدار نذر کرده‌است که با یک جانباز ازدواج کند. به همین دلیل رضا تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با او ازدواج کند و در این زمینه دست به اقدامات عجیب و خنده‌داری می‌زند و در نهایت فرجام کار آنطور که او انتظار داشته، نمی‌شود…

برای دانلود رایگان فیلم هزارپا از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم هزارپا

همچنین میتونید سایر فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی را در دسته بندی این مطالب در سایت سبزپندار مشاهده فرمایید.

فیلم و سریال

از امتیاز شما متشکریم!