آمار رو به رشد بیماران کرونایی در مشگین‌شهر بسیار نگران‌کننده است


آمار رو به رشد بیماران کرونایی در مشگین‌شهر بسیار نگران‌کننده است

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر گفت: آمار رو به رشد بیماران کرونایی در این شهرستان بسیار نگران‌کننده است .

اکبر صمدی روز جمعه در جلسه مشترک شورای تامین، شورای سلامت و تنظیم بازار اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از ۵۰ نفر در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بستری شده‌اند و تاکنون سه نفر از شهروندان مشگین‌شهری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیریت بهداشت و سلامت شهرستان از تعامل خوب سایر دستگاه‌ها و ادارات دولتی با شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر قدردانی کرد.

صمدی گفت: به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا اخیرا بخش داخلی بیمارستان نیز تخلیه و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با ادامه روند فعلی در روزهای آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها ،مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، از شهروندان خواست با رعایت موارد بهداشتی حتما در خانه بمانند.

وی گفت: بر اساس مصوبه امروز شورای مشترک روزهای شنبه و یکشنبه تمامی مراکز تجاری و پاساژهای شهر به حالت تعطیل در می‌آید و ادارات موظف به استفاده از ۱۰ درصد نیروی کار خود می‌باشند.

او با بیان اینکه این مصوبه شامل مراکز درمانی امدادی و نظامی انتظامی نمی‌باشد، نسبت به عملیاتی شدن مصوبات امروز تاکید کرد.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...