یک پزشک اهل انزلی در راه خدمت به بیماران درگذشت


یک پزشک اهل انزلی در راه خدمت به بیماران درگذشت

دکتر سیامک دیوشلی پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی ساعاتی پیش در راه خدمت‌رسانی و مراقبت از بیماران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دکتر سیامک دیوشلی پزشک وظیفه‌شناس اهل انزلی ساعاتی پیش پس از مبارزه چندروزه با بیماری در بیمارستان درگذشت. این پزشک متولد ۱۳۵۲ و متخصص اطفال بود که سال‌ها به کار طبابت مشغول بود.

همسر مرحوم دیوشلی نیز دندانپزشکی دلسوز و متعهد است. مادر ایشان دکتر زهرا محبی نیز از پزشکان حاذق در انزلی انزلی است. دکتر سیامک دیوشلی به تازگی موفق به قبولی در مقطع فوق تخصص شده بود.

به گزارش ایسنا؛ دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، درگذشت دکتر سیامک دیوشلی پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی را که در راه خدمت‌رسانی و مراقبت از بیماران، جان به جان آفرین تسلیم کرد، تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر ضایعه درگذشت دکتر سیامک دیوشلی، پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جامعه پزشکی و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا