هوگو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین: مسی دیگر یک پدیده نیست؛ دائما مسی را بزرگ می‌کنند و او بیشتر در زمین راه می‌رود


هوگو گاتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین: مسی دیگر یک پدیده نیست؛ دائما مسی را بزرگ می‌کنند و او بیشتر در زمین راه می‌رود

دروازه بان دهه 60 و 70 میلادی آلبی سلسته، بار دیگر به انتقاد از ستاره بارسلونا پرداخت.

طرفداری- انتقاد هوگو گاتی از لیونل مسی همچنان ادامه دارد. به نظر دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی خسته بازی می کند و به همین دلیل ریتم بازی بارسلونا کند شده است.

گاتی در مصاحبه ای با El Chiringuito گفت:

به اینکه با این صحبت ها از من در آرژانتین انتقاد می شود، اهمیتی نمی دهم. بسیار آرژانتینی هستم و مثل همه می گویم که مسی یک پدیده و بازیکن منحصر به فرد است اما اکنون دیگر اینچنین نیست. با مسی به درستی رفتار نمی شود. دائما او را بزرگ می کنند و بالا می برند. این رفتار اشتباه است. مسی به این رفتار عادت می کند و بیشتر در زمین راه می رود. او باید بسیار بهتر شود.

مسی و رونالدو از بهترین ها هستند. مسی لازم است بهتر عمل کند. او با ریتمی کند و خسته بازی می کند. در زمین راه می رود و کسانیکه فوتبال می فهمند، با من هم عقیده هستند. وقتی بازیکنی مثل مسی در تیم شما حضور دارد، دقیقا مثل پله و مارادونا، همیشه هم تیمی ها توپ را به او می دهند تا برنده شوند. این نگرش، تیم را خراب می کند و بقیه با کل توانایی خود وارد زمین نمی شوند. همه عادت دارند فقط توپ را به مسی برسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!