شباهت دردسرساز یک کفش به هیتلر+عکس


شباهت دردسرساز یک کفش به هیتلر+عکس

شفقنا- عکسی از یک جفت کفش از یک برند معروف در روسیه باعث ایجاد حرف و حدیث‌های فراوانی شده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از راشاتودی؛ شرکت تولیدی معروف پوما به تازگی یک کفش ورزشی به بازار عرضه کرده که برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی آن را بسیار به هیتلر شبیه دانسته‌اند. آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی در […]

شباهت دردسرساز یک کفش به هیتلر+عکس

شفقنا- عکسی از یک جفت کفش از یک برند معروف در روسیه باعث ایجاد حرف و حدیث‌های فراوانی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از راشاتودی؛ شرکت تولیدی معروف پوما به تازگی یک کفش ورزشی به بازار عرضه کرده که برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی آن را بسیار به هیتلر شبیه دانسته‌اند. آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی در دوران جنگ جهانی دوم بود که به خاک شوروی حمله کرد.

وقتی این کفش را جلوی خود می‌گذارید، مدل مو و سبیل معروف آدولف هیتلر به ذهن متبادر می‌شود. برخی دیگر از روس‌ها می‌گویند این کفش شبیه به چهره نویسنده معروف روس، گوگول است. طرفداران تئوری توطئه در روسیه فوراً دست به کار شده و اسناد و مدارکی را هم برای این ادعای خود منتشر کرده‌اند. آنها می‌گویند رودولف داسلر بنیانگذار شرکت کفش پوما عضو حزب نازی بوده است. حتی کار به دومای روسیه هم رسیده و یکی از نمایندگان مجلس این کشور پوما را به یادآوری چهره یک قاتل متهم کرده است.

خبر اصلی را در راشاتودی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس