نسخه پایدار اندروید 10 برای شیائومی می میکس 3 منتشر شد


نسخه پایدار اندروید 10 برای شیائومی می میکس 3 منتشر شد

شرکت شیائومی جدیدترین آپدیت سیستم‌عامل اندروید 10 را به همراه رابط کاربری MIUI 11 برای اسمارتفون می میکس 3 منتشر کرد. این آپدیت، نسخه پایدار اندروید 10 را برای تلفن 2018 این شرکت به ارمغان می‌آورد و منظور ما از این بروزرسانی، بتا پایدار نیست. به علاوه، مطلب ما درباره نسخه گلوبال می میکس 3 صدق می‌کند و در این مرحله با نسخه چینی تلفن مذکور کاری...

شرکت شیائومی جدیدترین آپدیت سیستم‌عامل اندروید 10 را به همراه رابط کاربری MIUI 11 برای اسمارتفون می میکس 3 منتشر کرد. این آپدیت، نسخه پایدار اندروید 10 را برای تلفن 2018 این شرکت به ارمغان می‌آورد و منظور ما از این بروزرسانی، بتا پایدار نیست. به علاوه، مطلب ما درباره نسخه گلوبال می میکس 3 صدق می‌کند و در این مرحله با نسخه چینی تلفن مذکور کاری نداریم.

نسخه پایدار اندروید 10 برای شیائومی می میکس 3 منتشر شد

آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می میکس 3 در دسترس کاربران سایر نقاط جهان (به جز هندوستان، اندونزی، روسیه و یا کشورهای اتحادیه اروپا) قرار گرفته است. دلیل عدم ارایه این آپدیت برای مناطق ذکر شده نیز استفاده آن‌ها از کد‌های فریمور خاص است. با این وجود، امیدواریم که آپدیت جدید چینی‌ها به‌زودی در اکثر نقاط جهان قابل نصب باشد.

اگر تلفن شما نیز از رام موسوم به Other Global بهره می‌گیرد، از هم‌اکنون می‌توانید آپدیت نسخه MIUI 11.0.3.0 (QEEMIXM) را با حجمی در حدود 2 گیگابایت دانلود و نصب کنید. لازم به ذکر بوده که پچ امنیتی ماه فوریه نیز در کنار این آپدیت ارایه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس