خدمات اسکان در راهدارخانه‌های سیستان و بلوچستان ارائه نمی‌شود


خدمات اسکان در راهدارخانه‌های سیستان و بلوچستان ارائه نمی‌شود

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: خدمات اسکان در راهدارخانه‌های استان به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در نوروز امسال انجام نمی‌شود.

ایوب کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اداره کل همگام با دستگاه‌های متولی خدمات جاده‌ای همواره بر حسب وظایف قانونی خود اقدام به استقرار تیم های نظارتی و اکیپ های راهداری در محورهای ارتباطی استان می کنند.

وی با بیان اینکه استقرار اکیپ های راهداری در جاده ها مختص نوروز نیست، گفت: تیم های راهداری این اداره کل با رعایت جوانب بهداشتی برای نظارت بر ایمنی تردد و تسهیل خدمات مربوطه به ویژه جابجایی کالاهای ضروری در محورهای ارتباطی حضور دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده از شیوع ویروس کرونا و لزم پرهیز از سفرهای جاده ای از هموطنان درخواست می شود از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

کرد اظهار داشت: راهداری فعالیتی شبانه روزی است که تابع زمان و شرایط آب و هوایی نیست به طوری که راهداران در باران های سیل آسا، سرما و گرما و توفان های شدید شن و ماسه در جاده های استان حضور دارند و برای تامین تردد ایمن و خدمات رسانی به کاربران جاده تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی