استقرار اکیپ‌های راهداری در سیستان وبلوچستان به معنای تشویق شهروندان به سفر نیست


استقرار اکیپ‌های راهداری در سیستان وبلوچستان به معنای تشویق شهروندان به سفر نیست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی برحسب وظیفه ذاتی این اداره‌کل بوده و جهت انجام سفرهای نوروزی نیست.

به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کرد افزود: طی روزهای گذشته خبرهایی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، استقرار ۴۷ اکیپ راهداری استان را به معنای تشویق و استقبال از مسافران نوروزی قلمداد کرده بودند.

وی تصریح کرد: ‌استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی برحسب وظیفه ذاتی این اداره‌کل بوده و منافاتی با انجام نشدن سفرهای نوروزی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این اداره‌کل همگام با سایر دستگاه‌های متولی خدمات جاده‌ای، همواره برحسب وظایف قانونی خود اقدام به استقرار گروه‌های نظارتی و اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان می‌کند و این موضوع مختص نوروز نیست، به‌ویژه که در سال جاری به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا هیچگونه خدمات اسکانی در راهدارخانه‌های استان ارائه نمی‌شود.

کُرد ادامه داد: در این راستا همکاران این اداره‌کل با رعایت تمامی جوانب بهداشتی، جهت نظارت بر ایمنی تردد و تسهیل خدمات مربوطه به ویژه جابجایی کالاهای ضروری در محورهای مواصلاتی حضور دارند.

وی بیان کرد: با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از سفرهای جاده‌ای، از هموطنان گرامی درخواست می‌شود از ترددهای غیر ضروری جداً خودداری کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: راهداری فعالیتی شبانه‌روزی است که تابع زمان و شرایط آب و هوایی نیست و همکاران پر تلاش ما در باران‌های سیل‌آسا،‌ کولاک برف، طوفان‌های شدید شن و ماسه و سرما و گرما، به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌باش بوده و در جاده‌ها حضور دارند و برای تأمین شرایط تردد ایمن و خدمات‌رسانی به کاربران جاده تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول