440 لیتر الکل صنعتی احتکار شده در شرق پایتخت کشف شد


440 لیتر الکل صنعتی احتکار شده در شرق پایتخت کشف شد

تهران- ایرنا- رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 23 هزار و 500 عدد پد الکی و 440 لیتر الکل صنعتی احتکار شده در 2 عملیات مستقل خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ مهدی تاجیک در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی اش در حوالی "نارمک" اقلام ضد عفونی کننده الکلی احتکار کرده است تا چند برابر قیمت واقعی آن به بازار مصرف عرضه کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت فرد محتکر شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند، متهم را در روز پانزدهم اسفندماه جاری در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه اش ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد پدهای الکلی کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در همان روز ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند در عملیات دیگری ۴۴۰ لیتر الکل صنعتی احتکاری کشف کنند، در این خصوص توضیح داد: خبری در خصوص احتکار مقادیری فراوان الکل صنعتی ۹۹ دریافت شد که تحقیقات اولیه حکایت از این داشت، این فرد مقادیر فراوانی الکل در منزل و خودرو اش جمع آوری کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: هویت متهم و مخفیگاهش شناسایی شد و با دستور قضائی، متهم در مخفیگاهش در حوالی "تهرانپارس" دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده در مجموع ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجوئی از متهمان پرونده هر ۲ متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

کشف یک میلیاردی اقلام بهداشتی در مرکز پایتخت

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در انباری در حوالی خیابان نقلاب خبر داد

سرهنگ سعید راستی گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انباری در حوالی میدان "انقلاب" مقادیر قابل توجهی دستکش یک بار مصرف و مواد ضد عفونی کننده دپو کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با شناسایی متهم و مخفیگاه وی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی انعکاس و تیمی از ماموران این مرکز به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، پس از مراقبت های ویژه پلیسی صبح روز چهاردهم اسفندماه جاری متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶۵ هزار عدد دستکش یکبارمصرف، ۲۹ هزار ماسک، ۱۱هزار عدد پد الکلی و انواع مواد و اقلام ضد عفونی کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج