فعالیت 1380 کانون فرهنگی در سیستان‌ و بلوچستان


فعالیت 1380 کانون فرهنگی در سیستان‌ و بلوچستان

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان‌ و بلوچستان گفت: در حال حاضر هزار و 385 کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی در سطح مساجد استان فعالیت می‌کنند و بیش از 50 هزار نفر نیز در این کانون‌ها عضویت دارند.

حجت‌الاسلام پودینه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از نظر کمیت می‌توان گفت سیستان و بلوچستان جزء استان‌های درجه یک کشور است، افزود: بیش از۷۰ درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مناطق روستایی و عشایر فعالیت دارند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: برای تجهیز مساجد به کانون‌های فرهنگی و هنری هیچ‌گونه محدودیتی در استان وجود ندارد و هر مسجدی، چه شیعه و چه اهل سنت، که درخواست کانون فرهنگی و هنری بدهد ما با افتخار در اختیار آن مسجد قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت مسأله عدم حضور در اماکن شلوغ، ویژه برنامه‌های گرامیداشت این روز برگزار نخواهد شد.

پودینه اظهار کرد: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان نعطیل است و این وضعیت تا زمانی که خطر کرونا رفع شده و شرایط به حالت عادی برگردد، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز