دانلود فیلم Little Women 2019 زنان کوچک با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Little Women 2019 , دانلود فیلم زنان کوچک , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Little Women 2019 زنان کوچک با زیرنویس فارسی

فیلم زنان کوچک زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 8/10

ژانر: درام | تاریخی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا

کارگردان: گرتا گرویگ

ستارگان: مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون

مدت زمان : 130 دقیقه

درباره فیلم :

زنان کوچک ، یک فیلم آمریکایی در سبک درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات نوشته شده‌است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند. فیلم با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه تیم بازیگری و کارگردانی ستایش شد. بنیاد فیلم آمریکا، زنان کوچک را یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ معرفی کرد.

داستان فیلم:
فیلم Little Women ، درباره چهار خواهر به نام‌های: مگ، جو، بت و ایمی است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و در زمان جنگ در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آنها به جنگ رفته و این چهار خواهر همراه با مادر خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و زندگی ساده اما شادی دارند.

لینک های دانلود با زیرنویس فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.19 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 689 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین رایگان

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .