پنج نانوایی مه ولات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


پنج نانوایی مه ولات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

تربت حیدریه - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان مه ولات از معرفی پنج نانوایی متخلف به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تعزیرات حکومتی این شهرستان خبر داد.

مجتبی خلوصی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای خبازی همچنین به علت نداشتن پروانه صنفی، ورود افراد متفرقه به محل پخت نان و نبود صندوقدار جریمه شدند.

وی اظهار داشت: با هدف رعایت نکات بهداشتی و برابر ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی و آشامیدنی، فردی که بهای نان را دریافت می‌کند نباید در فرآیند تولید و عرضه آن دخالت داشته باشد بنابراین متصدیان واحدهای خبازی باید نسبت به اضافه کردن یک نفر به عنوان صندوقدار در واحدهای خبازی اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: بهبود کیفیت نان تولیدی در افزایش سلامت اجتماعی مردم بسیار موثر است و واحدهای خبازی باید به نکات بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

خلوصی، از اقشار مختلف خواست هرگونه تخلف بهداشتی را به شبکه بهداشت و درمات مه ولات و یا از طریق تماس با تلفن گویای ۱۹۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

بنابر اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، هم اکنون چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جمعیت زیر پوشش این واحد دانشگاهی در مراکز درمانی بستری هستند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت ۳۳ بیمار جدید در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۵ نفر رسید.

از روز ۳۰ بهمن گذشته تا امروز ۱۷ اسفند ماه افزون بر هزار و ۵۰۰ بیمار عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و تاکنون ۶۳۵ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...