گاتزتا دلو اسپورت: با وجود قرنطینه لمباردی و 11 استان دیگر ایتالیا، بازی های سری آ برگزار خواهد شد


گاتزتا دلو اسپورت: با وجود قرنطینه لمباردی و 11 استان دیگر ایتالیا، بازی های سری آ برگزار خواهد شد

قرنطینه شهرهای شمالی ایتالیا تاثیری در روند بازی های سری آ ندارد و بازی ها پشت درهای بسته برگزار خواهد شد؛...

طرفداری - ایتالیا پس از شیوع ویروس کرونا وضعیتی بحرانی را سپری می کند. امروز مقامات ایتالیا اعلام کردند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 5061 نفر رسیده و این یعنی طی 24 ساعت اخیر، 1145 نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده اند. همچنین تاکنون 233 نفر جان خود را از دست داده اند و در 24 ساعت آینده تعداد فوتی ها 36 نفر بوده است.

در حال حاضر 2651 نفر از ایتالیایی ها در بیمارستان بستری هستند و 567 نفر از آنها تحت مراقبت ویژه به سر می برند. 1843 نفر فعلا در خانه قرنطینه هستند تا وضعیت آنها بهبود پیدا کند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دولت ایتالیا چند شهر شمال این کشور را قرنطینه می کند و بدین ترتیب هیچکس حق ترک شهر و یا ورود به آن را نخواهد داشت؛ مگر آنکه وضعیت اورژانسی و یا "تعهدات کاری غیرقابل اجتناب" وجود داشته باشد. این نگرانی وجود دارد که این حکم باعث شود فصل سری آ ناتمام بماند. بنا به گزارش ها، شهرهای میلان، برگامو و مناطقی مانند ونتو، امیلیا-رومانیا و پیدمونت قرنطینه خواهند شد. همچنین پارما، پیاچنزا، رجیو-امیلیا، مودنا، پسارو و اوربینو، پادوا، تریویزو، الساندریا و آستی از دیگر شهرهایی هستند که قرنطینه می شوند.

با این حال گاتزتا گزارش می دهد که با تایید مقامات، بازی های سری آ در بین دسته "تعهدات کاری غیرقابل اجتناب" قرار می گیرند و پیگیری خواهند شد. تمرینات تیم ها نیز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا