اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین


شورولت در ماه نوامبر از شاسی‌بلند هفت نفره بلیزر در بازار چین رونمایی کرده بود اما خبری از تصاویر کابین این خودرو نبود تا اینکه اخیراً تصاویر این بخش نیز منتشر شده است. بلیزر در نیمه اول سال جاری وارد بازار چین می‌شود و تصاویر منتشر شده از کابین نشان دهنده‌ی فضایی بیشتر و جادارتر … The post اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین appeared...

شورولت در ماه نوامبر از شاسی‌بلند هفت نفره بلیزر در بازار چین رونمایی کرده بود اما خبری از تصاویر کابین این خودرو نبود تا اینکه اخیراً تصاویر این بخش نیز منتشر شده است.

اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین

بلیزر در نیمه اول سال جاری وارد بازار چین می‌شود و تصاویر منتشر شده از کابین نشان دهنده‌ی فضایی بیشتر و جادارتر نسبت به نمونه آمریکایی بلیزر هستند. برخلاف بلیزر آمریکای شمالی که خودرویی پنج نفره است، بلیزر چین با طراحی هفت‌نفره عرضه خواهد شد.

اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین

آرایش 2+3+2 این خودرو با نیازها و سلایق مردم کشور چین هماهنگ بوده و با اینکه فاصله بین محوری خودرو همان 2863 میلی‌متر است اما مهندسان شورولت کار خلاقانه‌ای در ایجاد این فضا انجام داده‌اند. البته طول کلی خودرو به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و به حدود 5 متر رسیده که بیشتر از طول 4862 میلی‌متری مدل آمریکایی است.

اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین

بلیزر 37 فضای ذخیره‌ای و حداکثر فضای 1970 لیتری برای محفظه بار را در زمان تا کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم ارائه می‌کند. وقتی همه صندلی‌ها در جای خود قرار گرفته باشند محفظه بار ظرفیت 222 لیتری خواهد داشت ولی اگر صندلی‌های ردیف سوم بسته شوند این فضا به 883 لیتر خواهد رسید.

اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین

بلیزر بازار چین تقریباً داشبورد مشابهی با نمونه آمریکایی داشته ولی صفحه لمسی 10 اینچی آن بزرگ‌تر از مدل آمریکایی است. باقی داشبورد ظاهر یکسانی داشته و از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی بال پرنده کاکپیت و پشت آمپرهای 8 اینچی اشاره کرد.

اولین تصاویر از کابین شورولت بلیزر 2021 چین

به منظور ایجاد فضایی اسپورت تر، شورولت به‌صورت سفارشی سقف پانورامیک 1 مترمربعی را نیز ارائه می‌کند که تأثیر زیادی روی فضای سر ندارد. شورولت قول فضای سر عالی در ردیف سوم و دسترسی آسان به این بخش را داده که دلیلش صندلی‌های کشویی ردیف دوم است که تا 250 میلی‌متر می‌توانند جلو و عقب بروند. این خودروساز آمریکایی بلیزر بازار چین را در چهار تریم LT، پریمیر، ردلاین و RS عرضه خواهد کرد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط