تبریک نوبخت به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر ضمن تبریک این روز و همچنین شرایط سخت کشور در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد سیره و روش انسان دوستانه حضرت علی (ع)، چراغ راه پرفروغی برای سفیدپوشان ایثارگر و کادرهای بهداشتی و درمانی جهادگر است.

آفتاب‌‌نیوز :

علی نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی، ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و تبریک "نوبخت" به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدرروز پدر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ رجب در تاریخ اسلام، روز عدالت، حقیقت و امامت در تبلور ولادت باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) است‌.

حضرت علی(ع) جلوه ی درخشانی از جهان آفرینش و پرتوی از عزت و عظمت الهی است که به عنوان یاور مظلومان و مستحقان در تاریخ بشریت الگویی بی‌بدیل در بندگی و انسانیت و کمک به همه نوع است‌‌.

عدالت از شاخص‌ترین ویژگی‌های ذاتی آن امام همام است که در مقام قضاوت هیچگاه از حق و حقیقت عدول نکرد و با سلوکی مخلصانه در این راه، معلم و آموزنده عدل در تاریخ بشریت شد.

امروز در شرایط سخت مبارزه با ویروس کرونا، سیره و روش انسان دوستانه و کمک به نیازمندان مولود کعبه، حضرت علی (ع)، چراغ راه پرفروغی برای سفیدپوشان ایثارگر و کادرهای بهداشتی و درمانی جهادگر است تا در صف اول مبارزه با ویروس کرونا بتوانند بیش از پیش بر این وضعیت نامطلوب فائق آیند.

اینجانب میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز معزز پدر را به مسلمانان ایران و جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند رحمان به رحمت الهی اش، سلامتی و بهروزی همه‌ی هموطنان عزیز را خواهانم.

علی نوبخت
هفدهم اسفندماه ۱۳۹۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید