عکس ؛ استقبال بی‌نظیر از دیگو مارادونا


عکس ؛ استقبال بی‌نظیر از دیگو مارادونا

دیگو مارادونا شب گذشته به ورزشگاه بومبونرا بازگشت و مورد استقبال فوق العاده هواداران بوکا قرار گرفت. نوشته عکس ؛ استقبال بی‌نظیر از دیگو مارادونا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ استقبال بی‌نظیر از دیگو مارادونا

مارادونا مورد استقبال فوق العاده هواداران بوکا قرار گرفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۹
عکس ؛ استقبال بی‌نظیر از دیگو مارادونا

دیگو مارادونا شب گذشته به ورزشگاه بومبونرا بازگشت و مورد استقبال فوق العاده هواداران بوکا قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بومبونرا میزبان بازی بوکاجونیورز و خیمناسیا که هدایتش به دست مارادونا است بود. در آخرین هفته لیگ آرژانتین که جدال قهرمانی بین بوکا و ریورپلاته محسوب می شد. بوکا به برد نیاز داشت و البته ریور هم باید امتیاز از دست می داد تا جام قهرمانی به بوکا برسد و در نهایت نیز همینطور شد.

گل دقیقه ۷۲ کارلوس ته وز به تیم دیگو مارادونا با تساوی ریور برابر توکومان همراه شد تا به شکلی دراماتیک، قهرمانی به بوکا برسد. تا دو هفته پیش ریور سه امتیاز بیشتر داشت ولی با دو تساوی متوالی قهرمانی را به بوکا تقدیم کرد.

پیش از این گفته می شد باشگاه بوکاجونیورز قصد ندارد مراسمی برای تجلیل از مارادونا برگزار کند و حتی رئیس جدید این باشگاه که مارادونا با او اختلافاتی عمیق دارد نیز گفته بود که ترجیح می دهد از مارادونای فوتبالیست تقدیر می کرد تا این مار‌ادونا اما در نهایت سران بوکا تسلیم شدند.

پیش از شروع بازی از سوی دالما دختر مارادونا و بنجامین آگوئرو نوه ما‌رادونا لوح تقدیری به اسطوره تقدیم شد. هواداران بوکا هم سنگ تمام گذاشتند و پیش از بازی و در جریان مسابقه بارها و بارها مارادونا را تشویق کردند. هرچند تیم دیگو باخت ولی افسانه آرژانتینی ها در بومبونرا قهرمانی تیم محبوبش را جشن گرفت:

عکس ؛ استقبال بی‌نظیر از دیگو مارادونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی