هشت ایستگاه سنجش سلامت در ورودی های لرستان دایر می شود


هشت ایستگاه سنجش سلامت در ورودی های لرستان دایر می شود

خرم آباد - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در لرستان گفت: بر اساس مصوبات این ستاد هشت ایستگاه سنجش سلامت مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.

احمدحسین فتایی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ورودی شهرستان بروجرد از سمت استان مرکزی، ورودی شهر اشترینان از سمت استان همدان، ورودی شهرستان الیگودرز از سمت اصفهان و ورودی شهرستان دلفان از سمت کرمانشاه از جمله محل های تعیین شده هستند.

وی اظهار داشت: همچنین بر اساس این مصوبه در ورودی شهرستان های پلدختر و خرم آباد از سمت خوزستان، ورودی شهرستان ازنا از سمت استان مرکزی در محور ازنا - شازند و ورودی شهرستان کوهدشت از سمت استان ایلام ایستگاههای سنجش سلامت دایر می شود.

وی ادامه داد: در این ایستگاه دست کم یک نفر از هرکدام از دستگاههای علوم پزشکی، راهداری و هلال احمر و ۲ نیروی بسیجی حضور دارند و نیروهای انتظامی نیز در کنار این افراد هستند تا کار سنجش سلامت مسافران به صورت ۲۴ ساعته انجام شود.

فتایی گفت: تمامی سرنشینان خودروهای سبک و سنگین بدون اغماض و با دقت می بایست مورد سنجش قرار گیرند و در این زمینه استثنایی لحاظ نشود و درصورت مشاهده علایم بیماری در هر یک از سرنشینان خودرو، می بایست از ورود خودرو به استان ممانعت بعمل آمده، برگشت داده شود و مشخصات وسیله نقلیه و شخص مشکوک ( کد ملی و شماره تلفن ) یادداشت شده تا در صورت نیاز، امکان پیگیری بعدی مقدور باشد.

وی تصریح کرد: این ایستگاهها پس از جانمایی درست و اصولی دایر شده و فعالیت آنها به زودی آغاز می شود.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان تاکنون به ۱۰۴ نفر رسیده که از این تعداد پنج نفر جان باخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا