نمایندگان ایسوس و شیائومی در صدر رده بندی ماهانه AnTuTu


نمایندگان ایسوس و شیائومی در صدر رده بندی ماهانه AnTuTu

بنچمارک AnTuTu که اتفاقاً در کشور چین هم بسیار محبوب است،‌ معیاری برای سنجش عملکرد پردازنده، واحد پردازش گرافیکی، حافظه و رابط کاربری دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید و iOS به حساب می‌آید. این اپلیکیشن به تازگی لیست 10 گوشی با بالاترین امتیاز را در دو دسته پرچم‌دار و میان‌رده منتشر کرده است. با ما همراه باشید.

بنچمارک AnTuTu که اتفاقاً در کشور چین هم بسیار محبوب است،‌ معیاری برای سنجش عملکرد پردازنده، واحد پردازش گرافیکی، حافظه و رابط کاربری دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید و iOS به حساب می‌آید. این اپلیکیشن به تازگی لیست ۱۰ گوشی با بالاترین امتیاز را در دو دسته پرچم‌دار و میان‌رده منتشر کرده است. با ما همراه باشید.

بهترین پرچم‌دار این ماه، ایسوس || ROG Phone با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایت بوده است. در دسته میان‌رده‌ها هم ردمی نوت ۸ پرو شرکت شیائومی با تراشه هلیو G90T ساخت مدیاتک در صدر جدول قرار دارد.

نمایندگان ایسوس و شیائومی در صدر رده بندی ماهانه AnTuTu

پلتفرم AnTuTu گفته است که به دلیل سخت‌افزار و نرم‌افزار قوی، گوشی گیمینگ برند ایسوس توانسته جایگاه خود به عنوان رتبه اول را حفظ کند. البته باید گفت که در لیست این ماه گوشی‌های دارای اسنپ‌دراگون ۸۶۵ حضور نداشته‌اند. AnTuTu علت این اتفاق را عدم وجود داده کافی از بنچمارک‌های این دستگاه‌های جدید می‌داند. در نتیجه، ماه بعد باید شاهد رقیب‌های جدیدی از شیائومی، اوپو، ریلمی، نوبیا، سامسونگ و سازندگان دیگر باشیم.

در حال حاضر نسخه 5G سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا با ظرفیت ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه می‌تواند بالاترین امتیاز این بنچمارک را با مقدار ۵۵۹٬۷۸۱ کسب کند که پس از آن گلکسی اس ۲۰ پلاس با امتیاز ۵۵۳٬۷۳۵ قرار دارد. البته باید گفت که امتیاز اشاره شده هر دوی این گوشی‌ها از نسخه اسنپ‌دراگون آن‌ها بوده است چرا که مدل‌های دارای اگزینوس ۹۹۰ امتیاز پایین‌تری را کسب کرده اند.

نمایندگان ایسوس و شیائومی در صدر رده بندی ماهانه AnTuTu

در دسته میان‌رده‌ها هم باید گفت که برتری ردمی نوت ۸ پرو شرکت شیائومی در چهار هفته گذشته هنوز ثابت مانده‌ است و در این ماه هم با امتیاز ۲۹۱٬۷۳۳ جایگاه اول را از آن خود کرده است. در رتبه دوم نیز گوشی سامسونگ گلکسی A71 با تراشه اسنپ‌دراگون 730G با بالاترین عملکرد در بخش پردازنده در بین میان‌رده‌ها قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها