بدترین آسیب دیدگی بازیگران در صحنه فیلمبرداری


بدترین آسیب دیدگی بازیگران در صحنه فیلمبرداری

در مطلب زیر نمونه هایی از آسیب دیدگی شدید بازیگران سینما هنگام ایفای نقش شان را می خوانید.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ بدون شک برای بازیگران انجام دادن سکانس‌های بدلکاری مختص به خود بسیار جالب و شگفت انگیز، اما درعین حال خطرناک است. به همین دلیل است که هالیوود، جامعه کاملی از بدلکاران با مهارت‌های لازم را تشکیل داده تا مسئولیت کارهایی که ممکن است باعث کشته شدن بازیگر فیلم شود را بر عهده بگیرند.

اما برخی بازیگران برای ارائه یک بازی معتبر، اصرار دارند خودشان سکانس‌های سخت را بدون استفاده از بدلکار بازی کنند. شاید به این دلیل است که خطر موجود در این کار را درک نکرده اند؛ در ادامه بازیگرانی را که در حین فیلمبرداری آسیب دیده اند، مرور می‌کنیم.

شارلیز ترون

او در واقع چندین آسیب را در فیلم‌های خود متحمل شده است. او نه تنها در فیلم سینمایی «ایان فلاکس» به خود آسیب زده است، در برنامه جیمی کیمل با یک محافظ در برنامه جیمی کیمل حاضر شد و دلیل آن را مبارزه با یک فرد بزرگ در فیلمبرداری «محافظ پیر» عنوان کرد. او در فیلمبرداری فیلم «ایان فلاکس» یک نیم پشتک را اجرا می‌کند که منجر به آسیب دیدن او تا مرز فلج شدن می‌رود. با این آسیب دیدگی او برای مهره شکسته گردن خود مجبور به جراحی شد.

تام هنکس

او برای بازی در فیلم سینمایی «دور افتاده» به کارگردانی رابرت زمکیس نزدیک بود جان خود را از دست بدهد. او در یکی از سکانس‌ها دچار خراشی در ناحیه پا می‌شود که در نهایت به عفونت منجر می‌شود. به گفته دکتر‌ها اگر مدت زمان بیشتری به او رسیدگی نمی‌شد، او ممکن بود جان را خود را از دست بدهد. او به خاطر این زخم ۳ روز در بیمارستان بستری بود و فیلمبرداری برای سه هفته متوقف شد، زیرا هنکس نمی‌توانست وارد آب شود.

لئوناردو دی کاپریو

در طی فیلمبرداری «جنگوی زنجیر گسته» به کارگردانی تارانتینو، لئوناردو دی کاپریو دچار جراحتی شد که قرار نبود در این فیلم سینمایی روی دهد. او در حالی که مشت خودش را محکم روی میز می‌کوبد، لیوانی که روی آن قرار دارد می‌شکند و باعث بریدگی و خونریزی او می‌شود. اما دی کاپریو همچنان تا پایان سکانس در نقشش باقی می‌ماند.

بروس ویلیس

در فیلم سینمایی «جان سخت» که یکی از نقش‌های آفرینی‌های خوب بروس ویلیس محسوب می‌شود او باید در یک مکان کوچک شلیک کند. بعد از این شلیک به دلیل اینکه او هیچ محافظ روی گوش نداشت، دو سوم از شنوایی گوش چپ خود را از دست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند