لغو مراسم جمعه آخر سال در چرداول


لغو مراسم جمعه آخر سال در چرداول

فرماندار چرداول گفت؛ کلیه مراسمات پنجشنبه وجمعه آخر سال در آرمستان ها واماکن متبرکه شهرستان چرداول لغو می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرابله ؛ الیاس فتاحی فرماندار و رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان چرداول از لغو مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال در آرمستان های شهرستان چرداول ، خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در استان و شهرستان به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، این مراسم امسال برگزار نخواهد شد

او درخصوص ممنوعیت برپائی چادر درمناطق کوهستانی شهرستان گفت : بدلیل تجمع وازدحام جمعیت ونبود بهداشت درمناطق کوهستانی که منجر به شیوع بیماری کرونا وسلامت شهروندان می گردد، با مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا برپایی چادر در مناطق کوهستانی وطبیعی ممنوع اعلام گردید.

او افزود:مردم باید بخاطر حفظ سلامتی خود وسایر شهروندان برای مبارزه با این بیماری خطرناک از چادر زدن در مناطق کوهستانی وترددهای غیر ضروری خودداری کرده وضمن رعایت توصیه های بهداشتی وپزشکی در منزل بمانند .

فرماندارچرداول همچنین گفت :کلیه آریشگاههای مردانه وزنانه بمدت یک هفته تعطیل است وهرگونه فعالیت توسط این صنف ممنوع میباشد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان چرداول با اشاره به مسئولیت نانوایی های شهرستان بعنوان یک صنف مهم در خصوص رعایت بهداشت گفت:کلیه نانوایی ها ملزم هستند ضمن رعایت اصول بهداشتی در پخت وپز از دریافت پول نقد به جد خودداری کرده و برای وجه دریافتی از کارتخوان استفاده کنند.

فرماندار چرداول با اشاره به مسدود شدن ورودی های شهرستان گفت:با ایجاد پایگاههای ایست وبازرسی وتست کرونا در سه نقطه ورودی شهرستان از ورود کلیه مسافرین غیر بومی به شهرستان واستان جلوگیری می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...