برنامه‌های مؤسسه قرآنی اهل البیت(ع) رامشیر در فضای مجازی


برنامه‌های مؤسسه قرآنی اهل البیت(ع) رامشیر در فضای مجازی

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر با اشاره به بهره‌گیری بیشتر مؤسسه از فضای مجازی در روزهای خودقرنطینگی، تصریح کرد: فضای این روزها، این توفیق اجباری را برای ما به وجود آورده است که از خود بپرسیم در دنیای فضای مجازی چه کار کرده‌ایم؟

برنامه‌های مؤسسه قرآنی اهل البیت(ع) رامشیر در فضای مجازی

محمود حمیداوی، مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به متوقف شدن کلاس‌هاس آموزشی مؤسسه با توجه به ضرورت خودقرنطینگی افراد در این روزها، گفت: از این فرصت برای برنامه ریزی روزها و ماه‌‌های آینده استفاده کردیم. یکی دیگر از برنامه‌های ما در این روزها بهره گیری بیشتر از فضای مجازی است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در موضوعاتی مانند خانواده، اهل بیت(ع)، مهدویت، بصیرت و ... به تولید محتوا می‌پردازیم و روزانه در گروه مجازی مؤسسه به نام طلایه داران قرآن و مهدویت منتشر می‌کنیم. برای ماه مبارک رمضان درصدد هستیم کار تولید نماهنگ را انجام دهیم. از سال گذشته این کار در گروه مجازی مؤسسه آغاز شده است. این تولیدات در قالب فیلم در زمان و حجم محدود با مخاطبان مؤسسه به اشتراک گذاشته می‌شود.

حمیداوی با بیان اینکه در تلاش هستیم کلاس‌هایی در فضای مجازی راه اندازی کنیم افزود: برنامه ما این است که در این فعالیت مجازی، همه روزه صوت استاد در گروه مؤسسه منتشر شود، قرآن آموزان گوش بدهند و در پایان در آزمون شرکت کنند.

این مدیر مؤسسه قرآنی با بیان اینکه فلسفه تشکیل مؤسسات قرآنی صرفا کلاس نیست، بلکه بیشتر تولید محتوا و هدایت فعالیت‌های فرهنگی شهرستان است، گفت: فضای این روزها، این توفیق اجباری را برای ما به وجود آورده است که از خود بپرسیم در دنیای فضای مجازی چه کار کرده‌ایم؟

مدیر مؤسسه اهل البیت(ع) در پایان گفت: شهدا سیر و سلوک معنوی، بصیرت، اهل بیت(ع) سبک زندگی، مهدویت، امام رضا(ع)، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر آیه به آیه قرآن(تفسیر آیات مهدوی و اعجاز قرآن) موضوعاتی محتوای گروه مجازی مؤسسه است روزانه به یک موضوع اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه