توزیع یکهزار بسته اقلام بهداشتی در شهرستان دماوند آغاز شد


توزیع یکهزار بسته اقلام بهداشتی در شهرستان دماوند آغاز شد

تهران – ایرنا – فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از آغاز توزیع یکهزار بسته اقلام بهداشتی توسط بسیج جهاد سلامت در منطقه خبر داد.

سرهنگ پاسدار روح الله عرب روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بسیج جهاد سلامت روند توزیع یکهزار بسته بهداشتی را در قالب ۳۲ گروه جهادی در دستور کار قرار داده است تا در اختیار افراد نیازمند و کم‌برخوردار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل مواد شوینده و ضدعفونی کننده شامل وایتکس، مایع دست شویی و ظرف شویی، جرم گیر و ... است، افزود: این مرحله نخستین مرحله توزیع اقلام بهداشتی است که اجرای این طرح در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه آغاز روند توزیع اقلام بهداشتی توسط گروه‌های جهاد سلامت بسیج نیز اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان دماوند، ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری به فوریت در شهرستان دماوند تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این راستا، فراخوان مهم و عمومی در سطح دستگاه‌ها صورت گرفته است، افزود: همچنین گروه‌های مردمی، بسیج، هیئت‌های امنا، خیران، ورزشکاران، جوانان و بانوان کمیته‌هایی برای کمک به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان دماوند تشکیل دادند.

این مقام مسئول گفت: وقتی مشکلی در سطح عمومی جامعه به وجود می‌آید، باید همه اقشار مردم ورود کنند؛ دولت نیز با همه ظرفیت‌های خود در حال انجام کار است و خوشبختانه با انجام اقدامات پیشگیرانه در شهرستان دماوند، توانستیم وضعیت را به خوبی کنترل کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند از مردم خواست به اصول بهداشتی توجه جدی داشته باشند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان