هاستل های تهران


هاستل ها اقامتگاه های پر طرفدار گردشگران خارجی هستند که به تازگی مجوز ساخت آن صادر شده است.در بعضی از کشورهای جهان اقامتگاه‌هایی با نام هاستل (Hostel) وجود دارند که در بعضی مناطق با نامه‌های هوستال، بک پکرز و پانسیون هم شناخته می‎شود. کلمه انگلیسی هاستل “Hostel” از ترکیب دو کلمه Host و Hotel ساخته […] نوشته هاستل های تهران اولین بار در جامع ترین...

هاستل ها اقامتگاه های پر طرفدار گردشگران خارجی هستند که به تازگی مجوز ساخت آن صادر شده است.در بعضی از کشورهای جهان اقامتگاه‌هایی با نام هاستل (Hostel) وجود دارند که در بعضی مناطق با نامه‌های هوستال، بک پکرز و پانسیون هم شناخته می‎شود. کلمه انگلیسی هاستل “Hostel” از ترکیب دو کلمه Host و Hotel ساخته شده که کلمه اول به معنای میزبان و کلمه دوم به معنای هتل می باشد. در اینجا سعی داریم شما را با هاستل های تهران آشنا سازیم .

اقامتگاه هایی با فضای صمیمی که مسافران میتوانند در یک فضای مشترک وارزان قیمت از هزینه سفر خود بکاهند.در هر اتاق تخت ها به صورت ۲ تا ۸ تخت یک یا دونفره (BUNK BED)تقسیم بندی می شوند.همچنین امکاناتی از جمله سرویسهای بهداشتی نظیر حمام و توالت و همچنین آشپزخانه ها نیز بیرون از اتاقها قرار دارند و به طور مشترک استفاده میشوند.

مزایای استفاده از هاستل نسبت به هتل

1. قیمت مناسب هاستل:هاستل بهترین انتخاب برای مسافرینی هست که به صورت کوله گردی و بک پکری سفر میروند.کسانی که تنها هدف آنها ذت بردن از شهر و طبیعت مقصد هست.
2. موقعیت مکانی هاستل:عمده هاستل ها در مرکزشهر هسنتد که دسترسی مساقرین به اماکن توریستی را آسان میکند و مسافرین دیگر نیازی به تاکسی و وسایل حمل ونقل عمومی نخواهند داشت.
3. آشنا شدن با مسافران از دیگر کشورها: زمانی که یک اتاق اشتراکی در هاستل را برای اقامت خود انتخاب می کنید، معمولا چندین نفر دیگراز کشور های مختلف درآن اتاق اقامت دارند.آشنایی و همصحبتی با این افراد اقامت را دلنشین تر می کند.همچنین در هاستل فضاهای مشترک(Common area) مشابه لابی هتل اما صمیمی تر وجود دارد که توریست ها می توانند از این فضا برای برنامه ریزی سفر استفاده کنند.
4. آشپزخانه مجهز نسبت به سایز اقامنگاه ها:مجهز بودن آشپرخانه های هاستل هزینه های رستوران را کاهش میدهد.فضای مشنرک آشپزخانه این امکان را برای مسافر فراهم میکند.

میلاوه هاستل

میلاوه هاستل در مرکز شهر واقع شده است. دسترسی خوبی به کلیه بازارهای بزرگ شهر دارد. همچنین ، نزدیک به جاذبه های معروف شهر است. این باغ دارای حیاط زیبایی با باغچه های زیبا است که باعث می شود اقامت شما به یاد ماندنی تر شود و به شما کمک می کند تا از اقامت خود لذت ببرید.

آدرس:استان تهران، تهران، منطقه ۱۰، جمهوری، پلاک. ۱۶۸۸،‎•۰۲۱ ۶۶۹۳ ۱۷۴۹

هاستل های تهران

زی هاستل

زی هاستل ، به شما امکان می دهد در یک ساختمان با شکوه ۷۵ ساله در قلب شهر بمانید و ضمن کاوش در تهران مرموز و شلوغ ، از سفر خود لذت ببرید. شما می توانید به چندین اتاق خواب خصوصی فوق العاده شیک و همچنین اتاق های مشترک با ۸-۱۲ تختخواب با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید.تنها چند ماه از بازسازی این ساختمان میگذرد و زمان ورود می توانید از تخت ها و وسایل تمیز موردنیاز بهره مند شوید.
آدرس: تهران.خیابان لبافی نژاد.کوچه پارسا باقری.پلاک۲ – ۰۹۰۲ ۲۴۰ ۰۲۹۲

هاستل های تهران

هاستل کرگدن

هاستل کرگدن مخصوص کسانی ساخته شده است که ماجراجویی ، تجربیات جدید در شهر را دوست دارند. هاستل کرگدن توسط یک تیم برادر و خواهر اداره می شود که این هاستل زا به مکانی دنج و آرام تبدیل کردند.همه چیز در بوتیک هاستل کرگدن ساخته دست هست از یک مبل بزرگ گرفته تا یک کیک شکلاتی. شما می توانید در حین ملاقات با مردم از قهوه مخصوص ، نوشیدنی های سنتی و غذاهای ایرانی لذت ببرید و تجربه سفر خود را با آنها به اشتراک بگذارید.
آدرس:تهران.خیابان ثنایی.کوچه سوم.پلاک ۱۵ -۰۲۱ ۸۸۳۴ ۷۷۶۰

هاستل های تهران

هاستل سی دار

هاستل سی دار یکی از خانه های قدیمی وفراموش شده تهران بود که دراوایل تابستان بازسلزی شده است .هاستل سی دار در مرکز شهر قرار دارد وهدف این هاستل نشان دادن شهر محبوب ما به همه و همه افراد مایل است. در این مکان میهمان نوازی گرمی را به شما نشان خواهند داد که ایران را به طرز شگفت انگیزی توصیف می کند.
آدرس: تهران.خیابان پانزده خرداد.خیابان عدالت خواه.کوچه اکبری.بن بست۲.پلاک۱-+۹۸ ۲۱ ۵۵۶۲ ۴۷۶۱

هاستل های تهران

های تهران هاستل

های تهران هاستل (شعبه خیابان بهار) با اقساط بودجه با ارزش عالی در مرکزی ترین مکان تهران ارائه می دهد. این مجموعه دارای ۶ اتاق ، آشپزخانه و فضای سرو غذا ، تلویزیون و اتاق اجتماعات ، اتاق مطالعه و کار است ، باغ بسیار زیبا و پر از گیاهان جلوی باغ که برای استراحت پس از یک روز طولانی کاوش در تهران بسیار مناسب است. این محله از کلیساهای قدیمی پر جنب و جوش است که فروشگاه های زیادی دارند. این محل شعبه تنها ۷ دقیقه پیاده روی از ایستگاه اصلی مترو (خط ۱) و بسیار نزدیک به سفارت ایالات متحده آمریکا سابق ، انجمن هنرمندان و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر است.
آدرس:خیابان بهار شمالی.کوچه طباطبایی.پلاک ۲-۰۹۱۲ ۰۵۳ ۰۶۶۳

هاستل های تهران

های تهران هاستل ۲

های هاستل تهران ۲(شعبه خیابان انقلاب) دومین هاستل و جدیدترین های هاستل در تهران است که در معروف ترین خیابان مرکزی تهران واقع شده است. اتاقهای خصوصی و مشترک با طراحی زیبا و کاملاً چشمگیر را با بالاترین اتاقهای استاندارد هتل و دکوراسیون زیبا، فضای کار ، محل استراحت ، اتاق مطالعه ، آشپزخانه و فضای پذیرایی ، کافه ای مدرن ارائه می دهد که یک مکان مناسب برای دیدار با افراد محلی و آشنایی با فرهنگ غنی ایران است.
آدرس: خیابان انقلاب.جنب کوچه ابیورد.پلاک۸۵۴-۰۹۱۲ ۰۵۳ ۰۶۶۳

هاستل های تهران

تهران هریتاج هاستل

هاستل هریتاج، هم‌اکنون بزرگ‌ترین و یکی از جدیدترین هاستل‌های تهران هست که اتاق‌های خصوصی و مشترک را با بالاترین کیفیت در به مهمانان خود ارائه می‌دهد. موسسین این هاستل، از سیاحان حرفه‌ای می‌باشند که به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سفر کرده‌اند و سعی کرده‌اند، بهترین تجربیات خود را در این هاستل، اجرا کنند. بنابراین شما چه یک مسافر حرفه‌ای باشید و یا مسافر عادی که تنها می‌خواهد چند روز در تهران سفر کند، امکانات مورد نیاز خود را در این هاستل پیدا خواهید کرد. ساختمان این هاستل که به تازگی بازسازی شده است، نه تنها در موقعیت عالی نسبت به مراکز اصلی شهر و مترو قرار دارد، بلکه خدمات بی‌نظیری را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. ما خدمات ۲۴ ساعته پذیرش ارائه می‌دهیم، بنابراین هر وقت که نیاز داشتید، درب هاستل ما به روی شما باز خواهد بود. ما هم‌چنین برای امنیت مسافران و فضای هاستل اهمیت فراوان قائل هستیم و شما به راحتی می‌توانید با خیال راحت در فضای عمومی هاستل وقت بگذرانید.
آدرس:تهران خیا بان کمال الملک.پلاک۲۲-۰۲۱ ۳۳۹۸ ۸۷۳۹
هاستل های تهران

آرین هاستل یا خانه رزاز

یک ساختمان ۶۵۰ متر مربعی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع است که دارای ۸ اتاق ، حیاط ، تراس سقفی ، آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری ، اتاق تلویزیون ، پذیرایی و ۱۲ حمام مشترک و دوش است.دارای ۴۱ تختخواب است ، به این معنی که ساکنان از فضای کافی برای استراحت و حفظ حریم خصوصی خود برخوردار خواهند بود. محیط بی نظیر آریان هاستل علاوه بر راحتی و ایمنی که ارائه می دهد و همچنین موقعیت مکانی مناسب آن در قلب تهران از مهمترین جاذبه های ماندن در آنجاست.هاستل آریان به عنوان یکی از سنتی ترین هاستل تهران در اکتبر۲۰۱۹ شناخته شده است.
آدرس:تهران.بهارستان.خیابان کمال الملک.پلاک ۲۲۰۲۱ ۳۳۹۸ ۸۷۳۹

هاستل های تهران

هاستل ایران کوزی

در اواسط ماه مه ۲۰۱۶ یک خانواده محترم بازنشسته سعی در گسترش آداب مهمان نوازی ایرانی داشتند به فکر ساخت هاستل افتادند واین به دلیل یسری مسائل هاستل در آدرس جدید مشغول به فعالیت است.
آدرس:تهران، میدان هفت تیر، ابتدای بزرگراه مدرس، کوچه پارس، پلاک۱۱- ۰۹۳۳ ۳۷۳ ۰۸۲۴

هاستل See You in Iran
هاستل See You in Iran ، که در Lonely Planet به عنوان «هاستل برگزیده تهران» ارزش‌گذاری شده است، فضایی اقامتی برای مواجهه فرهنگی هست که دارای هشت اتاق خصوصی، دو اتاق اشتراکی، یک کافه رخداد-محور و یک حیاط بزرگ است و توسط تیمی چندزبانه اداره می‌شود. با استناد به بازخوردهای مسافران ، آنچه که این هاستل را نسبت به سایر هاستل‌های تهران متمایز میکند فضای صمیمانه و راحت، فعالیت‌های فرهنگی و رفتار دوستانه ماست.
تهران.کریم خان.خیابان خردمتد جنویی .بن بست سوم وحدتی منش.پلاک۲

هاستل های تهران

سون هاستل

اولین هاستل در ایران که با تعریف بین المللی آن سازگار بود در سال ۱۳۹۴ به همت مجموعه سون هاستل در تهران گشایش یافت. استقبال بی نظیر مسافران داخلی و خارجی از سون هاستل تهران، مدیریت این مجموعه را بر آن داشت تا شعب دیگر سون هاستل را در چند شهر دیگر توریستی ایران تاسیس کند. در حال حاضر این مجموعه علاوه بر شعبه مرکزی آن در خیابان پامنار تهران، در شیراز، اصفهان، یزد، دیزین و الموت نیز فعال است.
آدرس:تهران.خیابان پامنار. ۰۹۱۹ ۱۹۹ ۳۴۶۳

هاستل های تهران

هاستل های تهران

هاستل محمدی (طاها )

هاستل طاها یک گزینه بسیار ارزان قیمت در تهران و بسیار تمیز و نزدیک به مترو و بازار بزرگ تهران در یک منطقه تاریخی تهران است.همچنین شما میتوانید در شهر های توریستی ایران مانند شیراز.یزد و اصفهان در هاستل طاها اقامت گزینید.
آدرس:تهران.خیابان مولوی. ۰۹۱۲ ۷۳۹ ۳۵۳۱.

هاستل وونو

هاستل وونو توسط گروهی از کوهنوردان جوان ایجاد شد که مایل هستند ایران را به عنوان مقصدی جذاب برای گردشگران ماجراجویی و بک پکرهای سراسر دنیا معرفی کنند. این گروه پس از ۱۰ سال سفر و کوهنوردی در هر گوشه از ایران ، شروع به انتشار خاطرات خود در یک سری پادکست با عنوان “رادیو سفر ملودی” کردند. این پادکست خطاب به مسافران ماجراجویی در ایران بود که از آنها خواسته بودند تجربیات خود را نیز به اشتراک بگذارند. هدف این هاستل این است که یک تجربه عالی از سفر به ایران را برای توریست ها فراهم کنند. خوابگاه وونو در تهران ، در مرکز شهرقرار دارد و با ۵ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو واقع شده است. این خوابگاه دارای هر دو اتاق خوابگاه با ظرفیت ۶ تختخواب و اتاقهای خصوصی با ظرفیت ۲-۳ تختخواب است. هر طبقه دارای آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی است. در طبقه اول کافی شاپ و رستوران وجود دارد و امکانات پذیرایی نیز برای میهمانان فراهم شده است.
آدرس: تهران.خیابان شجاعی.پلاک ۶. ۰۹۳۸ ۱۰۱ ۱۵۰۷
هاستل های تهران

هاستل Iran 5 gates

این هاستل خانه سنتی است با طراحی هنری قدیمی و ایرانی شامل اتاق های مشترک و اتاق خصوصی است. در این هاستل صبحانه ایرانی سرو می شود. هاستل ۵ دری بین ۲ ایستگاه اصلی مترو ، فردوسی و درواز دولت واقع شده است مرکز شهر تهران است و به بسیاری از مکانهای دیدنی دسترسی دارد.
آدرس:تهران.میدان فردوسی. ۰۹۲۲ ۳۹۴ ۵۲۴۷

هاستل های تهران

هاستل بی بی

خاته ای زیبا و قدیمی در قلب تهران که توسط یک زوج جوان و مشتاق نگهداری و مدیریت می شود و به یک هاستل تبدیل شده است. در این هاستل تلاش می شود که اتاق ها و تختخواب های مناسب ، تمیز و راحت تهیه شود و از میهمان نوازی ایرانی به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد یاد شود .در هاستل بی توریست ها میتوانند درطول اقامت خود از راهنمایی و توصیه محلی استفاده کنند. این مکان با یکی از ایستگاه های اصلی مترو تهران ، بزرگ بازر ، کاخ گلستان ، سفارت سابق آمریکا ، موزه جواهرات ، تالار گفتگوی هنر ایران فاصله دارد. همچنین به بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران های زیبا دسترسی دارد.
آدرس:تهران.خیابان رامسر- ۰۹۱۲ ۳۷۸ ۰۶۰۰

هاستل های تهران

هاستل دیاکو

اگر به دنبال مکان جدیدی هستید که برای اقامت شما در تهران سرگرم کننده و مناسب باشد ، هاستل Diako در تهران (هتل مهر) بهترین انتخاب شماست. با نزدیک بودن ایستگاه مترو در نزدیکی (ایستگاه مترو ملت) در یکی از مناطق معتبر و محلی در شهر ، هاستل مناسبی به شمار میرود.
آدرس:تهران ، کوچه سراج الملک ، خیابان امیرکبیر ، میدان بهارستان ، سرچشمه-۰۹۰۲ ۹۱۸ ۷۳۲۶

هاستل های تهران

هاستل آنی

در هاستل آنی هوس شما میتواتید با هزینه ای ارزان تر از امکاناتی مشابه هتل ۵ ستاره استفاده کنید. این مکان در قسمت غربی تهران واقع شده است.همچنین میتوانید از مراکز خرید مانند بیگ مال و بازار کوروش و پارک های خوب مانند ، پارک نهج البلاغه ، پارک جوان مردان ، پارک چیتگر ، پارک ارم ، باغ وحش تهران و پارک آبی لذت ببرید.
آدرس:استان تهران .طنوریان ، ۰۹۱۲ ۳۲۱ ۱۵۶۳

هاستل های تهران

هاستل Asan Room

شما می توانید اتاق های تمیز را با امکانات کم و با قیمت های کم تهیه کتید. خوابگاه در مرکز تجاری تهران و در فاصله کمی از ایستگاه مترو میرزای شیرازی و ایستگاه اتوبوس بهشتی واقع شده است. چندین کافه ، رستوران ، سوپر مارکت و نانوایی در اطراف این هاستل هستند. کارمند مسلط به زبان انگلیسی میتواند به شما کمک کند.
آدرس:استان تهران . تهران –خیابان ولیعصر-خیابان بهشتی –کوچه عبادی –کوچه دلارا-پلاک ۳۰
۰۲۱ ۸۸۷۱ ۳۱۰۰

هاستل گنبد

بستری برای به اشتراک گذاشتن داستان ، (زندگی) تجربیات ، روایت ها و همزیستی است. هاستل گنبد خانه ای دنج ، مینیمال گرم و بزرگ با یک کافه است که از شما برای پیوستن به افراد محلی و آشنایی با سبک های زندگی ایرانی ، داستان ها و زندگی روزمره استقبال می کند. ۹ اتاق شامل ۲ اتاق اختصاصی خصوصی ، ۵ اتاق خصوصی با حمام مشترک و ۲ خوابگاه (زن و مرد) هر کدام ۸ تخته برای استفاده از توریست ها فراهم شده است. همه اتاق های خصوصی دارای بالکن بزرگ است.
آدرس: تهران.ایرانشهر.بلوار کریم خان زند.باقری قصرودشتی.پلاک۷-۰۲۱ ۸۸۳۱ ۲۱۲۰

هاستل های تهران

Persian Hostel

اگر به دنبال یک هاستل ارزان قیمت در تهران در یک محله خوب و در نزدیکی مترو هستید ، هاستا پرشین را در تهران پیشنهاد می کنیم. در این محل اقامت در تهران ۸ اتاق خواب در خوابگاه و همچنین اتاقهای اختصاصی دو نفره ، دوقلو ، سه تخته و ۴ تخته وجود دارد. این خوابگاه نمونه ای از خانه های سنتی ایرانی است که دارای یک حیاط معمولی با یک کافه برای یه اشتراک گداری تجربیات سفراست.
آدرس:تهران،‌ جنب متروی فدک، خیابان بزرگیان، کوچه شاه میرزالو، پلاک ۲۰

هاستل پارادایزو

یکی دیگر از هاستل های تهران کافه هاستل پارادیزو هست که در کنار اقامت خود از کافه زیبای آن میتوان استفاده کرد.
آدرس:تهران، خیابان شکروالله.خیابان صالحی.خیابان دوم.کوجه اقراری.پلاک ۱۲

هاستل های تهران

هاستل میلچ

اتاق های سنتی هاستل کاملاً توسط مبلمان سنتی مجهز شده است و فضا کاملاً سنتی و روستایی ایده آل برای توریست ها فراهم کرده است. هاستل میلچ در منطقه ای آرام در تهران نجربیات جذابی زا بزای توریست ها فراهم میکند.
آدرس:تهران.خیابان هرمزان.پلاک ۵۶۸-۰۲۱ ۸۸۳۷ ۴۱۶۹

هاستل های تهران

Tehran Heart BnB

یک خانه شخصی با دو اتاق مجزا در مرکزشهر تهران نزدیک به جاذبه های دیدنی.موزه ها.بازار و وسایل حمل و نقل عمومی این هاستل را متمایز می کند.همچنین دستزسی به مترو از دیگر ویژگی های این هاستل است.
آدرس:تهران.میدان ولیعصر.خیابان ولیعصر.خیابان طالقانی

Tehran Mori Hostel Rooms

در حالی که تهران تجربه فرهنگی جالبی را ارائه میدهد.استراحت کردن در یک محیط آرام بعد از گشت شهری نکنه بسیارمهمی محسوب می شود.توریست ها میتوانند از فضای آرام و دنج وبالکن و حیاط این هاستل استفاده کنند
آدرس:تهران ، خیابان کوچه گهر .ملک الشعرا بهار ، پلاک ۲ ۰۹۹۰ ۵۴۵ ۱۵۷۲

هاستل های تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟