یک درصد از سهام هپکو واگذار شد


یک درصد از سهام هپکو واگذار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: یک درصد از سهام شرکت هپکوی اراک واگذار شد. نوشته یک درصد از سهام هپکو واگذار شد اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سعید فرخی اظهار کرد: واگذاری یک درصد سهام شرکت هپکو برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت در فرابورس انجام شد.

وی افزود: از آنجاکه قیمت سهام به صورت غیرواقعی در بازار در حال افزایش بوده است و در راستای تعادل بخشی به افزایش قیمت غیرواقعی، یک درصد از سهام شرکت هپکو بفروش رسید.

معاون استاندار مرکزی تصریح کرد: سازمان خصوصی‌سازی یک سری تعهداتی نسبت به هرآنچه در نوسانات قیمت سهام در بورس اتفاق می‌افتد، دارد و این تصمیم سازمان خصوصی‌سازی در راستای تعادل‌بخشی به قیمت سهام اخذ شده است.

فرخی تاکید کرد: از آنجاکه شرکت هپکو دولتی است لذا مبلغ حاصل از فروش یک درصد سهام به حساب خزانه دولت واریز می‌شود و بازگشت آن به مجموعه هپکو نیازمند مصوبه قانونی است.

وی بیان کرد: پروسه انجام این فرآیند قرار بود با برگزاری نشستی با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی و با هم‌اندیشی مسئولان استانی اجرایی شود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این نشست لغو شد.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!