دعوت پیرغلامان از هیأت‌ها برای حضور در پویش ملی مقابله با کرونا + فیلم


دعوت پیرغلامان از هیأت‌ها برای حضور در پویش ملی مقابله با کرونا + فیلم

سه نفر از پیرغلامان اهل بیت (ع) با انتشار ویدئو‌هایی ضمن حمایت از پویش ملی «به توان ما»، مردم و هیأت‌های مذهبی را به شرکت در پویش دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اخیراً از عموم مردم ایران و هیأت‌های مذهبی و مساجد برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» دعوت کرد. در این پویش، هزینه‌های برنامه‌های مذهبی مثل اعتکاف، نمازهای جماعت، جشن‌های اهل‌بیت (ع) و … که به دلیل شیوع ویروس کرونا بر زمین ماند، در قالب بسته‌های سلامت و جهت پیشگیری از ابتلای به این ویروس صرف مناطق محروم می‌شود. مردم می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند، تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آنها پیامک شود.

براساس این گزارش، سه نفر از پیرغلامان اهل بیت(ع) نیز با انتشار ویدئو‌هایی ضمن حمایت از این طرح مردم و هیأت‌های مذهبی را به شرکت دعوت کردند.

همگان موظف به اجرای دستورات پزشکان هستیم

احمد چینی پیرغلام اهل بیت (ع) در این باره با اشاره به این بیت شعر «لطف حسین ما را تنها نمی‌گذارد / گر خلق واگذارند، او وا نمی‌گذارد» اظهارداشت: مردم باید بدانند با یادخدا دل‌‌ها آرامش پیدا می‌کند لذا در این ایام باید ارتباط خود با خدا و امام زمان (عج) را تقویت کنیم تا از این مهلکه رهایی پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: از جامعه پزشکی کشور نیز که شبانه روز تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم و همگان موظف هستند تا به دستورات آن‌ها عمل کنند.

چینی تصریح کرد: مردم در این پویش شرکت کنند تا با مبالغ اهدایی آن‌ها مستضعفان و محرومان یاری شوند.
فیلم سخنان این پیرغلام اهل بیت(ع) را اینجا ببینید:

دعا و توسل دو دستور دین جهت بهداشت روح

همچنین یدالله بهتاش پیرغلام اهل بیت(ع) نیز در سخنانی در این‌باره اظهار داشت: برای مقابله با ویروس کرونا دو کار باید صورت گیرد اول عمل کردن به دستورات متخصصین پزشکی و بهداشتی و دوم عمل به دستورات بهداشت روح که شامل توسل و دعا می‌شود که نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: با این پویش بناست در مناطق دوردست و شهرهای دورافتاده بسته‌های بهداشتی و اقلام مورد نیاز مردم توزیع شود.

فیلمی از سخنان این پیرغلام اهل بیت(ع) را اینجا ببینید:

پرداخت صدقه بزرگترین بلایا را دور می‌کند

براساس این گزارش، مهدی آصفی پیرغلام اهل بیت(ع) نیز در این باره اظهار داشت: پیامبر (ص) نیز زمانی که بیمار می‌شد، به پزشک مراجعه می‌کرد لذا ما نیز باید به دستورات صادر شده از سوی متخصصین پزشکی گوش داده و عمل کنیم. در روایت هم داریم با دادن صدقه می‌توان بزرگترین بلایا را دور کرد و همچنین توسل به اهل بیت (ع) داشت که با توسل می‌توان مشکل‌ترین کارها را سهل کرد.

وی با بیان اینکه پویش به‌توان ما کار خداپسندانه‌ای است، تصریح کرد: هزینه‌های مدنظر قرار گرفته برای مساجد، هیأت‌ها و مجالس مختلف مذهبی را در این قالب می‌توان برای کمک به نیازمندان اهدا کرد تا از این طریق اقلام بهداشتی این عزیزان تأمین شود.

آصفی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم به یکدیگر رحم کنند، خدا نیز به ما رحم خواهد کرد.

فیلمی از سخنان این پیرغلام اهل بیت(ع) را اینجا ببینید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!