سیروس همتی: خانه ماندن، بهترین سلاح برای مبارزه با کروناست+ فیلم


سیروس همتی: خانه ماندن، بهترین سلاح برای مبارزه با کروناست+ فیلم

خانه ماندن در روزهای پایانی سال برای ما ایرانی ها کار راحتی نیست. اما برای شکست ویروس کرونا و تأمین امنیت خود و دیگران لازم است اسفندماهی که جزء پرجنب و جوش ترین روزهای سال است را با پیوستن به پویش «در خانه بمانیم» سپری کنیم.

«سیروس همتی» بازیگر و کارگردان علاوه بر پیوستن به این پویش شهروندان را به خانه ماندن تشویق کرده و می گوید: «طبق آمار جهانی شیوع بیماری کرونا در حال افزایش است و هریک از ما با رعایت بهداشت و خانه ماندن می توانیم به شکست هرچه زودتر این ویروس کمک کنیم.»
او ضمن یادآوری شرایط سخت کنونی، به ویژگی های مثبت در خانه ماندن اشاره کرده و می گوید: «خانه نشینی در این وضعیت علاوه بر تأمین امینت و سلامت خود و دیگران می تواند در ارتباط بیشتر اعضای خانواده با یکدیگر تأثیرگذار باشد.»
این ساکن قدیمی محله جوادیه به تراکم جمعیت و ساختمان های به هم پیوسته در مناطق جنوبی شهر اشاره کرده و می گوید: «ساکنان این مناطق باید در رعایت نکات بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند. این در حالیست که متأسفانه هنوز بعضی افراد با شوخی گرفتن ویروس کرونا از رعایت اصول بهداشتی شانه خالی می کنند. گروهی دیگر هم با پذیرش نکات بهداشتی از نبود یا گرانی مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش و... گلایه دارند که خوشبختانه شنیده ام طرح شست و شوی معابر در بیشتر محله ها در حال اجراست و امیدوارم توزیع ملزومات بهداشتی هم در دستور کار قرار بگیرد.»
او در ادامه به وضعیت معیشتی برخی ساکنان محله های جنوبی شهر اشاره کرده و می گوید: «بسیاری از سالمندان محله جوادیه برای گذران زندگی هنوز کار می کنند. در شرایطی که بیرون آمدن از خانه برای همه به خصوص این قشر از جامعه خطرناک است، از مالکان و صاحبخانه ها تقاضا دارم در دریافت اجاره بهای ماه های بهمن و اسفند آنها کمی مراعات حالشان را داشته باشند.»
کد خبر 490283

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟