خانه‌های سلامت در شهرستان‌های گلستان راه‌اندازی می‌شود


خانه‌های سلامت در شهرستان‌های گلستان راه‌اندازی می‌شود

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با اشاره به اینکه خانه‌های سلامت در سطح شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود، گفت: هدف از ایجاد خانه سلامت، کاهش حجم مراجعات به بیمارستان‌ها است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی رسولی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در خانه سلامت از مراجعین تست‌ کرونا گرفته می‌شود و کسانی که تست آن‌ها مثبت باشد، به بیمارستان معرفی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه در خانه سلامت بحث روان‌شناسی نیز انجام می‌شود، افزود: پک‌های بهداشتی نیز در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان خاطرنشان کرد: در خانه‌های سلامت برنامه‌های شاد و مفرح نیز پیش‌بینی شده تا روحیه و انگیزه مردم بیشتر شود.

رسولی یادآور شد: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ توسط ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری وزارت بهداشت راه‌اندازی شده و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات کرونایی هموطنان است.

وی تصریح کرد: صحبت‌هایی با رئیس کارخانه تولید ماسک در شهرک صنعتی آق‌قلا برای راه‌اندازی خط دوم این مجموعه و به دو برابر رساندن تولید ماسک، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشتیم و به‌زودی این کار انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان افزود: علاوه بر این، تولید ماسک در کارگاه‌های کوچک را هم افزایش‌خواهیم داد. ما پارچه و لوازم موردنیاز را خریداری و در اختیار این کارگاه‌ها قرار می‌دهیم. ماسک‌های تولیدشده با نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایزوله و به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی و در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی بابیان اینکه تولید مواد ضدعفونی‌کننده را نیز دنبال می‌کنیم، گفت: این مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار گروه‌های جهادی‌مان قرار می‌دهیم تا هم‌زمان در سطح ۱۴ شهرستان استان، گندزدایی سطح اماکن و معابر عمومی را انجام دهند.

رسولی بیان کرد: همچنین با هماهنگی صنعت، معدن و تجارت، قوه قضاییه و تعزیرات حکومتی در این ایام بر نظارت و بازرسی در سطح شهرستان‌ها همکاری خواهیم داشت. در این راستا تعدادی از جوانان انقلابی در رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی، حقوق و... را شناسایی کردیم و در زمینه بازرسی و نظارت در حال فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند