به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رئیسی حسنلنگی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تأکید بر عدم خروج خانواده از منزل و همچنین پرهیز از حضور در مکانهای عمومی، تمام فعالیت حوزههای ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به صورت مجازی انجام میگیرد.
وی افزود: برای این منظور بستر سازی برای راه اندازی میز خدمت مجازی با پوشش کامل فعالیتها شروع شده بود که اکنون این خدمت در مسیر سلامت شهروندان و فرهنگیان فراهم شده است.
رئیسی حسنلنگی ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات انواع فعالیتهای اداری به صورت مجازی فراهم شده است، بهترین راه برای جلوگیری از انتشار ویروس و سلامت بیشتر، پاسخگویی ارباب رجوع از طریق مسیر مجازی است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فرهنگیان و همشهریان میتوانند در ساعات اداری مطابق جدول ذیل با ورود به قسمتهای مختلف سامانه ستادی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، نسبت به انجام امورات اداری خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.
لیست سامانههای استانی
ردیف | عنوان سامانه | آدرس سامانه |
۱ | مدیریت ftp استانی | http://10.187.50.21 |
2 | سامانه جامع امور مالی | http://10.187.50.23 |
3 | سامانه صدور ضمانتنامه گواهی کسر از حقوق | http://10.187.50.23:8080 |
4 | سامانه کشوری نهضت سوادآموزی | http://10.187.50.24 |
5 | خدمات رفاهی تعاون | http://10.187.50.26:8090 |
6 | سامانه وام ضروری | http://10.187.50.26:8080 |
7 | سامانه مدیریت بیمه دانش آموزی | http://10.187.50.26:8050 |
8 | اتوماسیون اداری یکپارچه استانی | http://10.187.50.18 |
9 | سامانه تدارکات، انبار و اموال | http://10.187.50.30\amval |
10 | سامانه میز خدمت الکترونیک اداره کل | http://10.187.50.17 |
اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان | www.hormozgan.medu.ir |