پلیس پایتخت: با شایعه پراکنان کرونایی در فضای مجازی برخورد می شود


پلیس پایتخت: با شایعه پراکنان کرونایی در فضای مجازی برخورد می شود

تهران- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب، گفت: فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد خواهد شد و با افرادی که اقدام به جوسازی و انتشار اخبار و مطالب کذب می کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش شامگاه سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ؛ سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی که جامعه نیازمند آرامش است متاسفانه افرادی دانسته یا ندانسته با انتشار برخی مطالب در فضای مجازی امنیت و آرامش روانی جامعه را خدشه دار می کنند و موجب ایجاد تشویش اذهان عمومی جامعه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس بطور جد با کسانیکه امنیت و آرامش روانی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس فتا با رصد دقیق فضای مجازی با هرگونه شایعه سازی و دروغ پراکنی در حوزه های مختلف از جمله ویروس منحوس کرونا برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: لازم است هموطنان گرامی اخبار مربوط به موضوع کرونا را صرفا از طریق مراجع معتبر و موثق از جمله صدا و سیما و دیگر رسانه های مورد اعتماد پیگیری کنند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فضای مجازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟