افشای تصاویری از نسخهٔ اصلی فورد برانکو


بعدازاینکه دیروز تصاویری از نسخه کوچک‌تر فورد برانکو اسپرت به بیرون درز کرد، حالا تصاویری از نسخهٔ اصلی این اس‌یووی آمریکایی هم افشا شده است. بااین‌حال دلایلی وجود دارد که موجب تردید در صحت این تصویر می‌شود. تصویر اول یک برانکوی چهاردر را در مکانی که به نظر می‌رسد کارخانه باشد نشان می‌دهد. دلیل اول … The post افشای تصاویری از نسخهٔ اصلی فورد...

بعدازاینکه دیروز تصاویری از نسخه کوچک‌تر فورد برانکو اسپرت به بیرون درز کرد، حالا تصاویری از نسخهٔ اصلی این اس‌یووی آمریکایی هم افشا شده است. بااین‌حال دلایلی وجود دارد که موجب تردید در صحت این تصویر می‌شود. تصویر اول یک برانکوی چهاردر را در مکانی که به نظر می‌رسد کارخانه باشد نشان می‌دهد. دلیل اول برای تردید در صحت این تصویر، انتشار هم‌زمان آن با افشای تصاویر برانکو اسپرت است؛ اما دلیل مهم‌تر، کیفیت بسیار پایین تصویر است زیرا این روزها تقریباً همهٔ گوشی‌های هوشمند توانایی گرفتن تصاویری بسیار باکیفیت‌تر از این را دارند و از سوی دیگر، با تار کردن تصویر راحت‌تر می‌توان یک رندر را به‌عنوان تصویری واقعی جا زد.

افشای تصاویری از نسخهٔ اصلی فورد برانکو

صرف‌نظر از این تردیدها، این تصویر همان چیزی را نشان می‌دهد که از برانکو مدل 2021 انتظار داریم. ازجملهٔ ویژگی‌های قابل‌توجه خودروی موجود در این تصویر می‌توان به جلوپنجره‌ای با نوشتهٔ BRONCO و چراغ‌های جلوی LED اشاره کرد که مشابه آن‌ها را در برانکو اسپرت هم دیده‌ایم. همچنین در سپر آفرودی خودرو هم دو قلاب بکسل به چشم می‌خورد. بچه گلگیرهای برجسته و رینگ‌های کوچک که با لاستیک‌های آفرود پیچیده شده‌اند هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این ماشین هستند درحالی‌که خط شانهٔ زاویه‌دار نیز برانکوی قدیمی را به یاد می‌آورد. برای برانکو هم مثل جیپ رانگلر سقف قابل جدا کردن ارائه می‌شود و درب صندوق بار آن نیز به‌صورت افقی باز می‌شود.

افشای تصاویری از نسخهٔ اصلی فورد برانکو

تصویر دوم که یک برانکوی دودر را نشان می‌دهد اما قانع‌کننده‌تر بوده و احتمال واقعی بودن آن بیشتر است. با توجه به این تصویر، در نسخهٔ دودر برانکو بسیاری از ویژگی‌های ظاهری نسخهٔ چهاردر حفظ شده و صرفاً دو درب و مقداری از فاصلهٔ محوری آن کم شده اما پنجرهٔ جانبی آن کشیده‌تر است. هرچند به‌طور قطعی نمی‌توان صحت این تصاویر را تأیید کرد اما افراد مطلعی آن‌ها را کاملاً واقعی می‌دانند. البته گفته شده این تصاویر احتمالاً متعلق به نمونه‌های پیش‌تولید برانکو است و بنابراین ممکن است نسخهٔ تولیدی تغییراتی جزئی داشته باشد.

از تصاویر که بگذریم، انتظار می‌رود برانکوی جدید در سال 2021 با دو پیشرانهٔ مختلف به بازار عرضه شود. موتور پایه می‌تواند نمونهٔ 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست فورد با 270 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور باشد درحالی‌که احتمالاً نمونهٔ قوی‌تر 2.7 لیتری V6 اکوبوست با 325 اسب بخار قدرت و 542 نیوتن متر گشتاور هم به‌صورت سفارشی ارائه خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین