سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: اقدام محتکران لوازم بهداشتی آن هم در شرایط خاص امروز کشور با هیچ معیاری قابل توجیه نیست.

وی افزود: اقدام محتکران لوازم بهداشتی که تنها با هدف سودجویی صورت می‌گیرد همانطور که گفتم هیچ طور قابل توجیه نیست و قوه قضائیه باید اشد مجازات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آنها در نظر بگیرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی ما باید با قاطعیت جلوی این محتکران بایستد تا ضمن برخورد با این افراد مجازات در نظر گرفته شده برایشان عبرت‌آموز و بازدارنده باشد.

کاظمی با اشاره به آخرین وضعیت پلدختر و معمولان خاطرنشان کرد: اگرچه سیل خسارات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم وارد کرده اما شکر خدا در بحث کرونا وضعیت پلدختر و معمولان در حال حاضر سفید است و موردی از این بیماری تاکنون در این مناطق گزارش نشده است.

وی در پایان گفت: پل‌های تخریب‌شده بر اثر سیلاب‌های اخیر در حال بازسازی است و درخواست من از مسؤولان مربوطه این است که دیواره‌های رودخانه که بخشی از آن در حال بازسازی است هر چه زودتر تکمیل شود تا بارندگی‌های بعدی خسارتی به منطقه وارد نکند.